حجت الاسلام گروسی خبر داد:

۱۵ مسجد نهاوند در تدارک مراسم معنوی اعتکاف

حجت الاسلام گروسی خبر داد:

۱۵ مسجد نهاوند در تدارک مراسم معنوی اعتکاف

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: براساس هماهنگی‌های صورت گرفته در ۱۵ مسجد شهری و روستائی نهاوند مراسم معنوی و روحبخش اعتکاف برگزارخواهد شد.

۱۵ مسجد نهاوند در تدارک مراسم معنوی اعتکاف

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام حسین گروسی، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند در گفتگوئی خاطرنشان کرد: تمامی بستر‌های لازم جهت برگزاری  اعتکاف باشکوه در چهار شهر نهاوند، گیان و فیروزان و برزول  و ۱۵ مسجد شهری و روستائی برگزارخواهد شد.  

حجت الاسلام گروسی در ادامه با برشمردن فضائل سنت حسنه اعتکاف یادآورشد: اعتکاف فرصتی برای شستشوی آلودگی‌های گناه، مبارزه با نفس، نورانی ساختن دل و صفا بخشیدن به روح است.

وی با بیان اینکه مراسم معنوی اعتکاف باشکوه‌تر از سال‌های گذشته در این شهرستان برگزار می‌شود، افزود: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی که اعتکاف را یکی از رویش‌های انقلاب دانستند باید در رونق بخشیدن و ترویج آن از هیچ کوششی دریغ نکرد.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند در ادامه افزود: جلسات ستاد اعتکاف نهاوند بصورت منظم و مستمردر نهاوند وبخش‌های چهرگانه انجام می‌شود و زمینه سازی برای حضور مردم در اعتکاف  از جمله اهداف برگزاری این جلسه می‌باشد.

وی افزود: در اینگونه جلسات، برنامه‌های متنوعی برای ایجاد محیط معنوی در فضای اعتکاف و بهره گیری از این فرصت برای ترویج مفاهیم ارزشمند دینی، مطرح و به تصویب رسیده است.

وی در ادامه افزود: مراسم معنوی اعتکاف در روز‌های ۱۳، ۱۴و ۱۵ ماه رجب در مساجد سراسر شهرستان با حضور اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان، برگزار خواهد شد.

1402/10/18

تعداد بازدید: 7
قلوبنا معکم
آیکون توانخواهان

T

T