نماینده، ولی فقیه در هرمزگان تأکید کرد:

پرهیز از موازی کاری و توصیه به هم افزایی در عرصه «جهاد تبیین»

نماینده، ولی فقیه در هرمزگان تأکید کرد:

پرهیز از موازی کاری و توصیه به هم افزایی در عرصه «جهاد تبیین»

حجت‌الاسلام عبادی زاده با تأکید بر پرهیز از موازی کاری و توصیه به هم‌افزایی در جهاد تبیین گفت: شناخت «چالش‌ها، نقاط قوت و ضعف خود و دشمن» در جهاد تبیین به‌عنوان یک اصل مهم در این عرصه بوده و از وظایف نهاده‌های انقلابی به‌شمارمی‌رود.

پرهیز از موازی کاری و توصیه به هم افزایی در عرصه «جهاد تبیین»

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت‌الاسلام محمد عبادی زاده امام جمعه بندرعباس در نشست جهاد تبیین  که در اداره کل تبلیغات اسلامی این استان برگزار شد اظهار کرد: امروز تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی این است که دشمن به‌صورت احزابی در جنگ ترکیبی، با ارزش‌های نظام مقدس و انقلاب اسلامی مقابله می‌کند و ما باید این موضوع را برای خودمان تبیین کنیم و با همه توان به جنگ مقابله‌ای با دشمن برویم.
وی با تأکید بر مراقبت از زیرساخت‌های فکری مردم افزود: ما نمی‌توانیم از زیرساخت‌های فکری و اعتقادی مردم غفلت کنیم، بنیه‌های فکری و اعتقادی جامعه و نسل جوان ما، اولین هدف برای دشمن است.
نماینده، ولی فقیه در استان هرمزگان همچنین تاکید کرد: شناخت «چالش‌ها، نقاط قوت و ضعف خود و دشمن» در جهاد تبیین به‌عنوان یک اصل مهم در این عرصه به‌شمارمی‌رود واز وظایف نهاده‌های انقلابی است همچنین با تحقق این امر مقابله با  دشمن بسیار ساده خواهد شد.
حجت‌الاسلام عبادی زاده ادامه داد: تجهیز به اصول و شیوه‌های استدلال و برهان از دیگر مواردی است که در جهاد تبیین باید مورد اهتمام ویژه قرار گیرد همچنین انتخاب اصول و روش‌های جوان پسند و مورد نظر مردم، ابزاری است که باید در جهاد تبیین از آن استفاده کنیم.
وی با تاکید بر پرهیز از موازی کاری و توصیه به هم افزایی در جهاد تبیین تصریح کرد: امروز نیازمند تجمیع عِده و عُده در جهاد تبیین هستیم. البته حرکت‌های فردی خوب است، اما حرکت‌های جمعی لازمه کار ما است و این حرکت جمعی نیز نیازمند تشکیلات است لذا نمیتوان بدون یک تشکیلات، کار جمعی انجام داد.
امام جمعه بندرعباس  در پایان سخنان خود اظهار امیدواری کرد: با یک برنامه ریزی بسیار خوب می‌توانیم در آینده نزدیک درعرصه جهاد تبیین به آنچه مد نظر مقام معظم رهبری است جامعه عمل بپوشانیم.

1400/12/03

تعداد بازدید: 6

T

T