حجت الاسلام کرمی مطرح کرد:

پیش بینی شرکت بیش از ۱۷۰۰ نفر در مراسم معنوی اعتکاف شهرستان بهار

حجت الاسلام کرمی مطرح کرد:

پیش بینی شرکت بیش از ۱۷۰۰ نفر در مراسم معنوی اعتکاف شهرستان بهار

رئیس اداره تبلیغات شهرستان بهار گفت: امسال هم مثل سال‌های گذشته در شهرستان بهار مراسم معنوی اعتکاف از تاریخ پنجم تا هفتم بهمن‌ماه، برگزارمی‌شود که پیش بینی می‌شود ۱۷۰۰ نفر شرکت کننده داشته باشیم.

پیش بینی شرکت بیش از ۱۷۰۰ نفر در مراسم معنوی اعتکاف شهرستان بهار

پیش بینی شرکت بیش از ۱۷۰۰ نفر در مراسم معنوی اعتکاف شهرستان بهاربه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام مهدی کرمی مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهار در خصوص مراسم معنوی اعتکاف گفت: امسال هم مثل سال‌های گذشته در شهرستان بهار مراسم معنوی اعتکاف از تاریخ پنجم تا هفتم بهمن‌ماه، برگزارمی‌شود که پیش بینی می‌شود ۱۷۰۰ نفر شرکت کننده داشته باشیم.

وی با اشاره به سابقه درخشان برگزاری مراسم معنوی اعتکاف خاطر نشان کرد: در حال حاضر ۱۵ مسجد در شهر‌های بهار، لالجین و مهاجران و روستا‌های حسین‌آباد آشوری، گنج تپه، کریم آباد، دینارآباد، آبرومند و سیمین، دستجرد و روان جهت پذیرش متقاضیان شرکت در مراسم بزرگ و انسان‌ساز اعتکاف آماده شده اند، که جا دارد از هیئت امناء مساجد تشکر و قدردانی داشته باشیم.

مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهار اظهار داشت: در دو مسجد امام خمینی (ره) و مسجد امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، در سطح شهر بهار اعتکاف برگزار می‌شود که در بحث اعتکاف دانش آموزان هم که امسال داریم احتمالا چند مسجد دیگر هم اضافه خواهند شد که در صورت استقبال از طرف دانش‌آموزان، مسجد جامع را برای پسران معتکف و مسجد امام حسین (ع) را هم برای دختران دانش‌آموز در نظر گرفته ایم.

وی  حداقل سن بانوان برای شرکت در مراسم اعتکاف ۹ سال و حداقل سن آقایان شرکت کننده را ۱۲ سال عنوان کرد.

حجت الاسلام کرمی از شهر‌ها و روستا‌های شهرستان و تدابیر اندیشیده شده برای مراسم اعتکاف نام برد و گفت: در شهر لالجین مصلی  و مسجد جامع برای اعتکاف در نظر گرفته شده است و همچنین در شهر مهاجران، مسجد جامع این شهر آماده برگزاری اعتکاف می‌باشد؛ همچنین در روستا‌های دینارآباد، همه‌کسی، حسین‌آباد عاشوری، سیمین، گنج تپه و سیمین و روان پذیرای معتکفین هستند که در مجموع ۱۵ مکان برای مراسم معنوی اعتکاف در نظر گرفته شده است.

لازم به یادآوری است مراسم معنوی اعتکاف در روز‌های ۵، ۶، ۷ بهمن ماه سال جاری، در مساجد شهر‌های بهار، لالجین، مهاجران و روستا‌های دینارآباد، همه‌کسی، حسین‌آباد آشوری، سیمین، کریم‌آباد، آبرومند، گنج‌تپه، روان و دستجرد برگزار خواهد شد.

1402/10/27

تعداد بازدید: 3

T

T