شعر انقلاب

نشست عصر شعری با انقلاب

شعر انقلاب

نشست عصر شعری با انقلاب

محمد الوندی رئیس کانون مداحان و شعرای آئینی شهرستان بهار در خصوص برنامه‌های دهه مبارک فجر، گفت: در دهه فجر امسال نشست عصر شعری با انقلاب در شهرستان بهار برگزار می‌شود.

نشست عصر شعری با انقلاب

نشست عصر شعری با انقلاب

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی؛ محمد الوندی رئیس کانون مداحان و شعرای آئينی شهرستان بهار در خصوص برنامه های دهه مبارک فجر، گفت: در دهه فجر امسال با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و بسیج مداحان نشست عصر شعری با انقلاب در شهرستان بهار برگزار می شود.
محمد الوندی  اظهار داشت: در این برنامه شعرای آئينی شهرستان آخرین سرودهای خود را در وصف حضرت امام(ره)، انقلاب اسلامی و دهه فجر و مبعث پیامبر اکرم(ص) قرائت می‌کنند.
رئیس کانون مداحان و شعرای آئینی با بیان اینکه امروز مهم‌ترین رسالت شعرا معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی و انتقال باورها و ارزش‌ها به نسل‌های بعدی انقلاب است، خاطرنشان کرد: هنرمندان در جریانات هنری بعد از انقلاب اسلامی با نام هنرمندان انقلابی شناخته شده‌اند و امروز نقش مهمی در هدایت سایر اقشار به سمت ارزش‌های اسلامی و انقلابی و همچنین عمل به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب رسالت اصلی آنان است، دارند.
وی اظهار داشت: در شهرستان بهار با توجه به سبقه تاریخی و دینی شهرستان بهار خوشبختانه شعرای متعهد و انقلابی در حال فعالیت هستند و در همه عرصه های مذهبی و ملی صاحب نظر هستند که در ایام مختلف سال به ارائه آثار خود می پردازند و بسیاری از مادحین اهل بیت(ع) از اشعار شعرای شهر خود در مجالس استفاده می کنند.  
 وی با اشاره به وجود شعرای توانمند و فعال در شهرستان عنوان کرد: زمان پیشنهادی جهت اجرای این نشست عصر روز چهارشنبه مورخ 18/11/1402می باشد که امیدواریم در جلسه نهایی به تصویب اعضای محترم برسد.

1402/10/27

تعداد بازدید: 3

T

T