کد خبر: ۱۱۴۶۲
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

تشکیل جبهه مقاومت ثمره وحدت است

حجت الاسلام عباسعلی گرزین گفت: ۴۴ سال ترویج وحدت آثار مبارکی به همراه داشت که تشکیل خط و جبهه مقاومت را می‌توان نمونه‌ای از این ثمره عنوان کرد.
۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت الاسلام عباسعلی گرزین یکشنبه در مراسم کرسی تلاوت شهر تاتار علیا، اظهار کرد: نام گذاری حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) با عنوان هفته وحدت، نقشه دشمنان را در هم پیچید و برکات زیادی را برای جامعه اسلامی به همراه داشت.

وی تاکید کرد: طی این ۴۴ سال ترویج وحدت به دنیا، آثار مبارکی به همراه داشت که تشکیل خط و جبهه مقاومت را می‌توان نمونه‌ای از این ثمره عنوان کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: مرزهای مقاومت به خاطر اشتراکات مذاهب مختلف شکسته شد و تمام دنیای اسلام را فرا گرفته است.

وی با بیان اینکه این عزت و اقتداری که شاهدش هستیم بی زحمت و بدون هزینه به وجود نیامده است، ادامه داد: روزگاری توهین‌های زیادی به پیامبر(ص) شد و در مسیر انقلاب اسلامی نیز برای دفاع از خط وحدت اتفاق‌های مختلفی را پشت سر گذاشتیم و مجاهدانی برای این مسیر به شهادت رسیده‌اند.

گرزین یاد آور شد: معاند در سال گذشته شیطنت‌هایی داشتند که تصور می‌کردند می‌توانند با تحرکاتی به وحدت جاری در جمهوری اسلامی ایران خدشه وارد کنند که با هوشیاری ملت بزرگ کشورمان این اندیشه پلید شکست خورد.

ارسال نظر