کد خبر: ۱۳۰۶۸
با حضور موسسات و خانه های قرآنی برگزار می‌شود؛

برگزاری دومین جشنواره سالانه «صِبغَه»

دومین دوره جشنواره سالانه با عنوان «صبغه الله» با موضوع انتخاب و تجلیل از مراکز قرآنی برتر در سال ۱۴۰۲ در زنجان برگزار می‌شود.
۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۷

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: دومین دوره جشنواره سالانه با عنوان «صبغه الله» با موضوع انتخاب و تجلیل از مراکز قرآنی برتر در سال ۱۴۰۲ در زنجان برگزار می‌شود.

حسنی افزود: این جشنواره قرآنی بین مراکز قرآنی تحت نظارت اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان برگزار می‌شود. مهلت ارسال فرم‌ها و مستندات توسط مدیران مراکز تا ۱۰ بهمن ماه می‌باشد. شیوه نامه و فرم‌های جشنواره در کانال اداره امور قرآنی زنجان به آدرس @telavat_zn در پیام رسان ایتا موجود می‌باشد.

رئیس اداره امور قرآنی زنجان تاکید کرد: این جشنواره در ۴ بخش با عناوین مراکز برتر قرآنی زنجان اعم از موسسات، خانه‌های قرآن شهری و خانه‌های قرآن روستایی که به مراکز برتر اول تا سوم جوایز نقدی به همراه تندیس و هدیه ویژه از عتبه حسینی برگزار می‌شود و بخش چهارم نیز با عنوان مراکز فعال در مناطق محروم که در این بخش نیز به مرکز قرآنی برتر و همچنین ۱۶ مرکز فعال قرآنی جوایزی اهدا خواهد شد.

 

برگزاری دومین جشنواره سالانه «صِبغَه»(انتخاب و تجلیل از مراکز قرآنی برتر در سال ۱۴۰۲)

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار