کد خبر: ۱۳۳۳۶
مدرس حوزه و دانشگاه:

رسانه مهمترین ابزار توسعه فعالیت‌های اجتماعی هیئت‌ها است

مدرس حوزه و دانشگاه دوره آموزشی "ماه"گفت: هیئت‌ها با توجه به کارکرد‌های تبلیغی و اجتماعی و فرهنگی که دارند رسانه ابراز مهمی برای توسعه فعالیت‌های اجتماعی هیئت‌ها است.
۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان امیر هوشنگ قلندری از اساتید رسانه دوره معرفت و مهارت افزایی هیئات و تشکل‌های دینی استان زنجان، در حاشیه این دوره اظهار کرد: رسانه در بخش‌های مختلف جوامع امروزی در تمامی کشور‌ها یک ضرورتت اجتناب‌ناپذیر است و و هرچند که فناوری ارتباطات توسعه بیشتری پیدا می‌کند جوامع گسترده‌تر و نقش رسانه‌ها عمیق‌تر به صورت اثرگذاری بیشتر و با تعدید نگرش گسترده‌تر خود را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه طبیعتا در تمام ابعاد زندگی رسانه اثر گذار است، بیان کرد: هیئت‌ها با توجه به کارکرد‌های تبلیغی و اجتماعی و فرهنگی که دارند رسانه ابراز مهمی برای توسعه فعالیت‌های اجتماعی هیئت‌ها است.

این مدرس دانشگاه با بیان اینکه مباحث مختلفی در این دوره به شرکت کنندگان آموزش داده می‌شود که بخش مهم این دوره رسانه است، افزود: در مبحث رسانه اصول و ارکان رسانه ای، اهداف و رسالت‌ها و همچنین ترکیب رسانه با شرح کار هیئت‌ها به شرکت کنندگان دوره تبیین میشود.

قلندری اظهار داشت: بخش مهمی از اهداف این دوره‌ها تامین محتوا برای رسانه‌های هیئت است که بتوانند در راستای اهداف و آرمان‌های هیئت برای تبلیغ شعائر اسلامی و دینی باشد.

وی ادامه داد: ویژگی هیئت‌ها این است که از اقشار مختلف عضو در هیئت هستند که از یکی از مشکل دوره‌های آموزشی این است که افراد شرکت کننده دارای سطوح مختلف هستند و باید آموزش‌ها طوری برنامه ریزی شود که تمامی سطوح در نظر گرفته شود.

مدرس دانشگاه بیان کرد: با دو الی ۳ ساعت نمیتوان آموزش را آنطور که باید و شاید. بتوان ارائه کرد و افراد کارآزموده تربیت کرد که در این راستا نیاز است زمان‌های آموزش بیشتری در نظر گرفته شود و پایه ای، اصولی در موضوعات آموزشی انجام شود تا بتوان نتیجه مطلوب و موثری در راستای اهداف و آرمان‌ها داشته باشیم.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار