کد خبر: ۱۴۸۴۷
با هماهنگی اداره تبلیغات اسلامی گرمی انجام شد؛

سخنرانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در مراسم راهپیمایی روز قدس گرمی

مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل در مراسم راهپیمایی روز قدس گرمی، جنایت اسرائیل را نشان استیصال این رژیم منحوس عنوان و بر ضرورت اتحاد جامعه اسلامی در برابر مستکبرین تاکید کرد.
۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۶
سخنرانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در مراسم راهپیمایی روز قدس گرمیبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام قاسم جعفرزاده در جمع راهپیمایان روز قدس شهرستان گرمی، مسئله فلسطین را مسئله کاملا انسانی عنوان کرد و افزود: مسئله فلسطین قبل از این که مسئله دینی ، منطقه ای یا جهان اسلام باشد، یک مسئله کاملا انسانی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل به تعبیر مقام معظم رهبری در خصوص فلسطین اشاره کرد و افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب، در آخرالزمان فلسطین مبداء تحولات بزرگ عالم و رمز آلودترین نشانه ظهور است.

حجت الاسلام جعفرزاده حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس را عامل یاس و ناامیدی دشمن عنوان کرد و گفت: حمایت از مردم مظلوم و مستضعف جهان و ملت ستم دیده فلسطین و مبارزه جدی با استکبار جهانی و صهیونیست غاصب مهمترین پیام این حضور است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل به روند زوال و نابودی رژیم صهیونیستی اشاره کرد و افزود: حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس زمینه را برای نابودی هرچه سریع‌تر رژیم صهیونیستی فراهم خواهد کرد.

حمایت از فلسطین تا نابودی اسرائیل ادامه دارد

وی با اشاره به اینکه مردم هیچگاه ملت مظلوم فلسطین را تنها نخواهند گذاشت، خاطرنشان کرد: مبارزه با رژیم کودک‌کش صهیونیستی همچنان تداوم دارد و تا نابودی این رژیم ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام جعفرزاده از نویسندگان و تحلیل گران خواست با تحلیل درست مسائل روز، در جامعه امیدآفرینی کرده و با تحلیل غلط، بیم و هراس در بین فرزندان انقلاب ایجاد نکنند.

 مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل آگاهی بخشی و بصیرت افزایی را وظیفه مهم اساتید دانشگاه، علما و روحانیون، اصحاب رسانه و فضای مجازی و معلمان مدارس عنوان کرد و افزود: دشمن با بهره‌گیری از فضای رسانه‌ای تلاش در پوشاندن حقایق دارند و روحانیون باید توطئه‌های دشمنان را برای مردم تبیین کنند.

حجت الاسلام جعفرزاده با اشاره به شهادت فرماندهان سپاه در حمله تروریستی به کنسولگری ایران در سوریه گفت: در مقابل شیطنت صهیونیست نباید بگذاریم تحلیل های غلط افکار عمومی را تغییر دهد بلکه با واکنش کوبنده و پشیمان کننده برای دشمن و امید آفرین برای مردم باید پاسخ جنایات رژیم غاصب اسرائیل را بدهیم.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار