کد خبر: ۱۵۷۷۰
به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اشکذر:

عملیات اجرایی ساخت خانه عالم در چرخاب شهرستان اشکذر آغاز شد

مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان اشکذر با اشاره به از آغاز عملیات اجرایی احداث خانه عالم روستای چرخاب از توابع شهرستان اشکذر با اعتباری بالغ بر ۲۸۰ میلیون تومان خبر داد.
۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۰

عملیات اجرایی ساخت خانه عالم در چرخاب شهرستان اشکذر آغاز شد

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین پورقیومی از آغاز عملیات اجرایی احداث خانه عالم روستای چرخاب از توابع بخش مرکزی شهرستان اشکذر توسط اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان خبر داد.

وی با بیان اینکه این خانه در زمینی به مساحت ۲۰۰ متر مربع و با اعتبار اولیه ۲۸۰ میلیون ریال ساخته می‌شود افزود: با مساعدت خیرین، شورا، دهیاری و بخشداری مرکزی ساخت این خانه آغاز شده است.

مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان اشکذر بیان کرد: زمین مربوطه توسط اداره تبلیغات اسلامی از محل اعتبارات تعهدات اجتماعی خریداری شده است، بخشی از مصالح از جمله آجر توسط خیر تأمین شده و ساخت آن در مدت سه ساله انجام خواهد شد.

 پورقیومی ادامه داد: در شهرستان اشکذر در مجموع ۱۵ باب خانه عالم وجود دارد که ۷ مورد آن سازمانی و دولتی و ۸ مورد مردمی و خیری است.

وی ادامه داد: از این تعداد، یک خانه سازمانی در حال احداث، یک منزل سازمانی دیگر آماده بهره‌برداری و یک باب خانه علم نیز که به صورت مردمی ساخته می‌شود در حال تکمیل است.

مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان اشکذر با تأکید بر اهمیت زمینه‌سازی برای حضور مبلغین در روستا‌ها گفت: حضور روحانیون در روستاها، اثرات مبارکی برای مردم خواهد داشت.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار