کد خبر: ۱۵۷۸۶
حجت الاسلام اسدی:

رئیس جمهور شهید مرد خدمت، عدالت و یاور محرومان بود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ایجرود در مراسم گرامی‌داشت شهدای خدمت در ایجرود گفت: رئیس جمهور مرد خدمت، عدالت و یاور محرومان بود و به خیل شهیدان پیوست.
۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۷

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی،  حجت الاسلام اسدی در مراسم گرامی‌داشت شهدای خدمت در ایجرود گفت:رئیس جمهور مرد خدمت، عدالت و یاور محرومان بود و به خیل شهیدان پیوست.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ایجرود دراین مراسم گفت: شهید رئیسی همیشه در حال خدمت به مردم بود و در این راه به شهادت رسید.

حجت الاسلام اسدی با اشاره به اینکه حجت الاسلام والمسلمین شهید رئیسی مرد باخدایی بود و خداوند متعال محبتش را در دل مردم جای نهاد خاطرنشان کرد: شهادت این شهدای بزرگوار موجب تقویت وحدت، انسجام و بصیرت بیشتر در کشور شد و باید راه ایشان را ادامه دهیم.

وی با اشاره به اینکه ما در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری هستیم، عنوان کرد: باید با آگاهی و بصیرت شخصی انتخاب شود که مسیر این شهید عزیز را ادامه دهد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ایجرود افزود: شهید آیت الله رئیسی خستگی ناپذیر، متواضع، اهل دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع از حریم ولایت بودند که دولت اسلامی را با شاخصه‌های اسلامی و برگرفته از الگوی مهدوی رقم زدند.

وی در پایان گفت: رهبری انقلاب مایه آرامش دنیای اسلامی است و ان‌شاءالله ملت عزیز با بصیرت و همدلی در میدان و صحنه حضور دارند.

ارسال نظر