کد خبر: ۱۵۹۹۰
از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران انجام شد؛

برگزاری انتخابات هیئت رییسه کانون مداحان، هیئات مذهبی و روضه‌های خانگی مازندران

انتخابات هیئت رییسه کانون مداحان، هیئات مذهبی و روضه‌های خانگی مازندران با حضور مدیر کل تبلیغات اسلامی، معاون فرهنگی و تبلیغ اداره کل و بانوان منتخب شهر‌های مازندران برگزار شد.
۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۱

برگزاری انتخابات هیئت رییسه کانون مداحان ، هیئات مذهبی و روضه های خانگی مازندران

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام شریف تبار با بیان اهمیت حضور بانوان در عرصه‌های تبیین فرهنگ و معارف اهل بیت گفت: گوهر محبت اهل بیت مشابه و نظیری ندارد و داروی شفابخش قلوب مومنین است.

وی افزود: آسیب‌های اجتماعی، از هم گسستی خانواده و بسیاری از مشکلات امروز بواسطه فاصله گرفتن از منبع نور همان بهره مندی از وجود امام و بکارگیری شیوه و سیره سبک زندگی است که ائمه اطهار برای بشریت مشخص و تبیین کرده اند.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران تاکید کرد: انقلاب سیدالشهدا و روش مبارزه اهل بیت برای رفع طاغوت درون و برون است و اینکه بگوییم ما سیاسی نیستیم برای یک فرد هیئتی درست نیست.

حجت الاسلام شریف تبار ادامه داد: امروز به برکت انقلاب و حرکت صحیح جمهوری اسلامی و رهبری امامین انقلاب، فرهنگ مقاومت در سراسر دنیا گسترش چشمگیر داشته است و در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا دفاع از آنچه مورد نظر انقلاب و گروه‌های مقاومت است یعنی مقاومت فلسطین مورد استقبال نخبگان، دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها و مردم دنیا قرار گرفته است.

گفتنی است در اولین دوره از انتخابات انتخابات هیئت رئیسه شورای مداحان، هیآت مذهبی و روضه‌های خانگی بانوان استان مازندران که صبح روز یکشنبه ۲۰ خرداد ماه در سالن شهدای اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران برگزار شد.

منتخبین به ترتیب خانم نسیبه علینژاد (از بابل) خانم پریبا دریایی (از تنکابن) خانم منیژه ابراهیمی (از آمل) به عنوان رییس، نایب رییس و دبیر انتخاب شدند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار