کد خبر: ۱۶۰۰۲
مدیر مرکز اصحاب هنر و رسانه ماهور خبر داد:

برگزاری پویش چله خدمت به نیابت از شهدای خدمت

اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اجرای پویش چله خدمت اقدامات بسیار خوبی را رقم زده است.
۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۹

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، هادی ساجدی فر مدیر مرکز اصحاب هنر و رسانه ماهور با اشاره به برپایی پویش چله خدمت در استان گفت: در ایام بزرگداشت شهدای خدمت به ویژه شهید جمهور، اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اجرای پویش چله خدمت اقدامات بسیار خوبی را رقم زده است.

وی افزود: در این پویش هر یک از سازمان‌های مردم نهاد، دانشگاهیان، فرهنگیان، روحانیان، دستگا‌ه‌های دولتی، نیروهای جهادی، دانش‌آموزان، مبلغین، مادران و دختران و سایر هم‌استانی‌ها می‌توانند هر چند قدمی کوچک؛ اما با دلی بزرگ بردارند.

مدیر مرکز اصحاب هنر و رسانه ماهور تصریح کرد: در قالب این پویش خدمات مختلف جهادی در حوزه‌های سلامت، مشاوره تحصیلی، امکان‌سنجی مزیت‌های کسب‌وکار و مشاوره‌های تخصصی، صنایع خلاق، جمعیت و خانواده، برای محرومت‌زدایی و خدمت‌رسانی ارائه می‌شود.

ساجدی فر هدف از اجرای این پویش را زنده نگه داشتن فرهنگ جهاد و خدمت به مردم، به نیابت از رئیس جمهور شهید عنوان کرد و گفت: هر فرد یا مجموعه‌ای که می‌تواند خدمتی را به مردم ارائه کند می‌تواند به پویش چله خدمت  بپیوندد.

همچنین ایشان افزود: از جمله فعالیت‌ها می‌توان به جلسات روشنگری و تشریح خدمات دولت اشاره کرد که در همه شهرستان‌ها در مدت ۴۰ روز از شهادت تا اربعین شهدای خدمت مجالس روشنگری و روایت پیشرفت خدمات دولت در حال برگزاری است.

 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار