کد خبر: ۱۶۷۹۲
با حکم دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر هرمزگان؛

کارشناس امور بانوان تبلیغات اسلامی هرمزگان، مسئول دبیرخانه خانواده، عفاف و حجاب شد

طی حکمی از سوی دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر هرمزگان؛ کارشناس امور بانوان تبلیغات اسلامی هرمزگان، به عنوان مسئول دبیرخانه خانواده، عفاف و حجاب منصوب شد.
۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۳

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، مراسم تودیع و معارفه مسئول دبیرخانه خانواده، عفاف و حجاب ستاد امر به معروف هرمزگان با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسن کریمی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر هرمزگان برگزار شد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر هرمزگان ضمن تقدیر و تشکر از خانم حسن کمالی در راستای مسئولیت پذیری و تعهد سازمانی در انجام وظایف محوله در مدت تصدی مسولیت دبیرخانه خانواده، عفاف و حجاب ستاد امر به معروف هرمزگان بیان داشت: هر جایگاه و مسئولیت در کشور امانتی است که به ما سپرده می‌شود، پاسداری از امانت و درستکاری نسبت به امانت یک ارزش است.

دبیر ستاد امر به معروف هرمزگان در پایان ضمن تبریک انتصاب معصومه هوشمند مسئول جدید دبیرخانه خانواده، عفاف و حجاب ستاد امر به معروف هرمزگان، از وی به عنوان فردی، اثرگذار و مشرف به مسائل مربوط به این حوزه نام برد و خاطرنشان کرد: امید است که در این جایگاه با اجرای طرح و برنامه‌های کاربردی در راستای ترویج و فرهنگ سازی عفاف و حجاب اهتمام شایسته به عمل آورید.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار