کد خبر: ۲۴۳۷
همزمان با سراسر کشور

«پویش به امید خدا» در راستای امیدآفرینی در استان بوشهر برگزار می‌شود

معاون فرهنگی پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر از برگزاری «پویش به امید خدا» در راستای جهاد تبیین و امیدآفرینی در سطح استان خبر داد.
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر، حجت‌الاسلام محمد قادری ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص راه‌اندازی «پویش به امید خدا» اظهار داشت: امروز تمام تحرک دشمن در راستای یأس آفرینی و ناامیدی است.
معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر عزم به پیشرفت را به یکی از مؤلفه‌های قدرت و رویش و تعالی عنوان کرد و گفت: شخص و تمام جامعه باید به پیشرفت امید داشته باشند و همه این‌ها ذیل صفت توکل است.
وی با بیان اینکه جهاد تبیین که مقام معظم رهبری بار‌ها تکرار کردند و وظیفه همه ماست که در راستای تحقق آن تلاش کنیم، در راستای امیدآفرینی است ادامه داد: دستور کار ما در این پویش این است که مثل بزرگ‌تر‌ها که همیشه ترنم زبانشان جمله به امید خدا بود، دوباره در سطح جامعه این گفتمان را ترویج بدهیم و جامعه را به این باور برسانیم که «به امید خدا» می‌خواهیم حرکت کنیم و رشد کنیم.
حجت‌الاسلام قادری با بیان حدیثی از امام علی (علیه‌السلام) که می‌فرمایند: بزرگترین گناه ناامیدی است، اضافه کرد: انسان به امید زنده است، شخص و جامعه‌ای که ناامید بشود دیگر حرکت و رشد نمی‌کند و راحت‌تر در ورطه سقوط می‌افتد.
معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر ابراز داشت: این پویش باید تمام جامعه را پشتیبانی کند و با مشارکت تمام اقشار جامعه شامل کشاورز، پزشک، معلم، دانش‌آموز و هر کسی که می‌تواند در فضای پیرامونی خود امید‌آفرینی کند برگزار می‌شود.
وی افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این پویش با هر توانی که در راستای امیدآفرینی دارد؛ مثلاً شخصی هنرمند است در جهت طراحی و تولید پوستر، یک نفر در فضای مجازی تولید محتوایی داشته باشد، و هر حرکتی در این زمینه را به سامانه ۳۰۰۰۲۱۲ ارسال کنند.
 حجت‌الاسلام قادری در خاتمه سخنان خود تصریح کرد: در پایان ماه مبارک رمضان به قید قرعه به ازاء روزانه یک نفر، یعنی در مجموع ۳۰ نفر به عنوان برنده اعلام شده و هدایای یک میلیون تومانی به آن‌ها اهدا می‌شود.

ارسال نظر