کد خبر: ۲۷۱۴
در راستای اجرای طرح «کمک های مومنانه» انجام شد؛

کمک ۲۰ میلیون ریالی هیئت الزهرا (س) به توانبخشی ابوالفضل (ع) اردبیل

هیئت مذهبی الزهرا (س) در اقدامی خداپسندانه، مبلغ ۲۰ میلیون ریال برای به مرکز توانبخشی ابوالفضل (ع) اردبیل اهدا کردند.
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۴

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل، در راستای توسعه مشارکت‌های مردمی و ترویج فرهنگ مواسات و همدلی در بین افراد جامعه، هیئت مذهبی بانوان فاطمه الزهرا (س) واقع در محله بهشت فاطمه اردبیل برای کمک به مرکز نگهداری معلولین ذهنی، جسمی و حرکتی حضرت ابوالفضل العباس (ع) اردبیل وجود نقد جمع آوری و به این مرکز اهدا کرد.

در این فعالیت اجتماعی و خیرخواهانه، مبلغ ۲۰ میلیون ریال به همت بانوان شرکت کننده در هیئت و برنامه های فرهنگی و قرآنی مسجد آزادی تحت نظارت اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با هدف ترویج کمک های مردمی، به مرکز توانبخشی ابوالفضل العباس (ع) ارسال شد.

هیئت مذهبی بانوان فاطمه الزهرا (س) با مسئولیت خانم زرافشان سلطانی و با مجوز رسمی از اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل از هیئت های مذهبی فعال استان است که از سال ۷۵ در محله بهشت فاطمه اردبیل به ارائه فعالیت های فرهنگی، قرآنی و امور تبلیغی در طول سال و نیز ایام و مناسبت های ملی و مذهبی می پردازد.

گفتنی است، در بازدید مسئول روابط عمومی مرکز توانبخشی ابوالفضل العباس (ع) اردبیل از این هیئت، با اهدای لوح تقدیر از همکاری شایسته مسئول هیئت مذهبی بانوان فاطمه الزهرا (س)، از سوی رئیس هیئت مدیره مرکز توانبخشی ابوالفضل (ع) تجلیل شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار