کد خبر: ۴۳۲۳

برگزاری پویش هدیه اسباب بازی در ایام عید غدیر + نماهنگ

مشاور وزیرآموزش و پرورش اظهار داشت: از سری پویش‌های مردمی مأوا، پویش هدیه اسباب بازی ویژه کودکان و نوجوانان، در ایام عید غدیر برگزار می‌شود.
۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۸

حمید رضا خان محمدی مسئول قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر و همچنین مشاور وزیر آموزش و پرورش در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری نهضت اظهار داشت: پویش «هدیه اسباب‌بازی» از جمله پویش‌های مردمی است که به همت گروه فرهنگی مأوا راه اندازی شده و همچنین آموزش و پرورش نیز درانجام آن مشارکت دارد.
وی گفت: در این پویش بنا داریم دانش آموزان ترغیب شوند تا از بین اسباب بازی های دوست داشتنی خود، حداقل یکی را به دیگر کودکان هدیه دهند. شاید  کودکی که این اسباب بازی را دریافت می کند دو هزار کیلومتر آنطرفتر و در منطقه‌ای کم برخوردار زندگی  کند.اما نکته مهمی که در این پویش مدنظر قرارگرفته حفظ عزت نفس این کودکان است، به همین خاطر درخواست داریم که اسباب بازی های اهدایی سالم،تمیز و قابل استفاده باشد.

مشاور وزیرآموزش و پرورش ادامه داد: دراحادیث و روایت متعدد داریم که در روزعیدغدیر هدیه دادن کار بسیار پسندیده ای است. شاید این طور به نظر برسد که در روز عید غدیر این فقط سادات هستند که باید عیدی بدهند، اما اصل موضوع این است که برای رهروان مکتب حضرت علی (ع) هدیه دادن بهترین کاری است که می‌توانند انجام دهند.

خود دانش آموزان پای کار هستند

خان محمدی با بیان اینکه برگزاری مهمانی ده کیلومتری ساعت ۱۸ روز دوشنبه ۲۷ تیرماه از چهارراه ولی عصر (ع) تا چهارراه پارک انجام می‌گیرد افزود: از همان ساعت آغاز مهمانی در میدان بزرگ ولی عصر (ع) برای جمع‌آوری اسباب بازی‌ها حضور خواهیم داشت افزود: یکی از جا‌هایی که دانش آموزان نقش پررنگی خصوصا در شهر تهران خواهند داشت بخش تفکیک و مناسب سازی هدایا با سن افراد است که در یک مرکزی انجام می‌شود.  این حضور دانش آموزی نشان از همبستگی و امیدی است که در میان دانش آموزان وجود دارد و حتما درنقطه مقابل رسانه‌های بیگانه قرار خواهد گرفت که قصد دارند بذر ناامیدی را در کشور بکارند.

نماهنگی با حضور مداحان معروف

وی در ادامه با شاره به اینکه درخصوص این پویش، تولید نماهنگ و توزیع گسترده آن درفضای مجازی صورت گرفته است افزود: برای این پویش همه کنار هم قرار گرفتند و مداحان عزیزی همچون آقایان پویانفر وهلالی نیز چون دغدغه فرهنگی دارند در نماهنگ حضور داشتند.

هدف اصلی از برگزاری این نوع پویش‌ها، راه‌اندازی جریان‌های مردمی، حول محور سرود و ارزش‌های اسلامی و اجتماعی می‌باشد؛ لذا پویش «هدیه اسباب‌بازی» سومین پویش از پویش‌های مردمی مأوا، است.

نماهنگ پویش هدیه اسباب بازی را ببینید.

تعداد بازدید : 10
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار