کد خبر: ۴۶۲۳

برگزاری رویداد هنری و استعدادیابی «رهوا» در محلات حاشیه شهر زاهدان

رئیس حوزه‌هنری انقلاب‌اسلامی سیستان و بلوچستان از برگزاری رویداد هنری و استعدادیابی رهوا در محلات حاشیه شهر زاهدان خبر داد.
۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۳

مصطفی سیاسر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهداناظهار کرد: در راستای استمرار طرح بازآفرینی هویت محلات، دومین رویداد هنری با عنوان رویداد هنری و استعدادیابی رهوا در محلات حاشیه شهر زاهدان برگزار کرد.

رئیس حوزه‌هنری انقلاب‌اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: این رویداد در محلات رسالت، بابائیان، شریعتی شمالی و آزادی زاهدان با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زاهدان، دفاتر تسهیل‌‌گری و همراهی و مشارکت معتمدین محلات برگزار شد.

وی گفت: متقاضیان ۴۸ اثر را به دبیرخانه برگزاری این رویداد ارسال کرده بودند که پس از کارشناسی و داوری از پنج اثر برتر در رویداد رهوا تجلیل شد.

سیاسر بیان کرد: اجرای گروه تئاتر و سرود محله، ورزش باستانی و تقدیر از استعدادهای برتر از اصلی‌ترین برنامه‌های این رویداد بود.

وی ادامه داد: هنرمندان شناسایی‌شده در این رویداد از حمایت، مشاوره و آموزش حوزه هنری در رشته تخصصی خودشان بهره‌مند خواهند شد.

رئیس حوزه‌هنری انقلاب‌اسلامی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: حوزه هنری در نظر دارد در ادامه این سلسله رویدادها در محله حسین‌آباد زابل و مرادآباد چابهار هم رویدادهای دیگری را برگزار کند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار