کد خبر: ۵۲۵۲
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان:

خدمت به مردم و امیدآفرینی بزرگترین معروف به شمار می‌رود

رازیانی گفت: بزرگترین معروفات خدمت به مردم و تسهیل در کار آنها و ایجاد امید بین ملت است که اين كار سرلوحه فعاليت‌هاي سازمان تبلیغات اسلامی قرار گرفته است.
۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۷

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت‌الاسلام برومند رازیانی مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان در نشست دبیران شورای امر به معروف اداره تبلیغات اسلامی استان، اظهار کرد: شورای امر به معروف اداره تبلیغات اسلامی به‌عنوان یکی از دستگاههای برتر استان در عرصه امر به معروف شناسایی شده است که با تلاش و پیگیری مجموعه تبلیغات اسلامی در سطح استان به ثمر نشست.

وی افزود: اداره‌کل تبلیغات اسلامی در شهرستان‌های استان کردستان علیرغم تعداد کم نیروها اما با تلاش فراوان برنامه‌های پرحجم در سطح استان اجرا می‌شود و بیش از ۸۰۰ مراسم در سطح استان برنامه اجرا شده است.

حجت‌الاسلام رازیانی عنوان کرد: کار جهادی و شبانه‌روزی نیروهای تبلیغات اسلامی زمینه‌ساز اجرای فعالیت‌های دینی و فرهنگی موثر در استان شده است.

وی تصریح کرد: از بزرگترین معروفات خدمت به مردم و تسهیل در کار مردم و ایجاد امید بین مردم است که سرلوحه کار تبلیغات اسلامی قرار گرفته است.

محمود الله مرادی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه در سفر به شهرستان‌های استان شاهد تحرک و پویایی فعالیت و‌مجموعه سازمان تبلیغات اسلامی در استان کردستان بوده‌ام، اظهار کرد: مجموعه ارزشمند و ارزشمداری در سازمان تبلیغات اسلامی کردستان خدمت می‌کنند که پرچمدار حرکات فرهنگی در کردستان محسوب می‌شوند.

وی بیان کرد: تمام فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی بر مدار ارزش‌های اسلامی است و رتبه اول سازمان‌ها و ادارات استان به جهت فعالیت‌های امر به معروف و نهی از منکر برعهده سازمان تبلیغات است.

الله مرادی یادآور شد: انتظار می‌رود هر ارگان و سازمانی به انجام وظایف و رسالت‌شان عمل کنند و اگر هر کسی در هر جایگاهی که قرار دارد کار خود را بخوبی انجام دهد در استان فعال خواهد بود.

وی اضافه کرد: علمای شهرستان‌ها باید ناظر به معروف باشند و هر جا که اشتباهی دیدند تذکر داده و راهکار ارائه دهند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان اذعان کرد: جایگاه تبلیغ و امر به معروف نباید با حرکات نسنجیده زیر سئوال برود و باید علما و روحانیون استان ناظر بر فعالیت سایر ارگان‌ها در حوزه رعایت و ترویج معروفات باشند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار