کد خبر: ۶۱۴۵

۳۰۰ همایش با محوریت «فرزندآوری» در البرز برگزار می‌شود

مسئول امور بانوان اداره‌کل تبلیغات اسلامی البرز گفت: با همکاری ادارات دولتی و امور بانوان استانداری البرز برنامه‌ریزی برای برگزاری ۳۰۰ همایش با محوریت افزایش جمعیت و فرزندآوری در استان انجام شده است.
۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۷

۳۰۰ همایش با محوریت «فرزندآوری» در البرز برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه خبری نهضت، لیلا اکبری، مسئول امور بانوان اداره‌ کل تبلیغات اسلامی البرز با اشاره به اجرای برنامه در راستای افزایش جمعیت و فرزندآوری که در سخنرانی‌های اخیر مقام معظم رهبری نیز مورد تأکید قرار گرفته است، گفت: یکی از مهم‌ترین‌ برنامه‌هایی که با همکاری امور بانوان استانداری البرز در دستورکار قرار گرفته است، ایجاد قرارگاه جمعیت است.

وی افزود: در این راستا مقرر شد با هدف ایجاد حساسیت در قشر مردمی در راستای افزایش جمعیت اقدام شود، به این شکل که ابتدا دستگاه‌‎های دولتی، جامعه هدف و زیرمجموعه خود را اقناع کرده و دوره‌‎های افزایش جمعیت و فرزندآوری برگزار کنند.

این مسئول با اشاره به برگزاری ۳۰۰ همایش با محوریت افزایش جمعیت در البرز، گفت: این همایش‌ها بیشتر در ادارات دولتی برگزار خواهد شد که امیدواریم ادارات همکاری لازم را برای برگزاری هرچه بهتر این همایش‌ها با اداره‌کل تبلیغات اسلامی البرز داشته باشند.

اکبری با اشاره به اینکه بیانات و فرامین مقام معظم رهبری در این خصوص چراغ راه ما خواهد بود، یادآور شد: همه دستگاه‌های دولتی باید در این زمینه پای کار باشند و نقش‌آفرینی کنند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار