به همت خانه قرآن مبین؛

کلاس آموزش تجوید قرآن کریم در زنجان برگزار می‌شود

به همت خانه قرآن مبین؛

کلاس آموزش تجوید قرآن کریم در زنجان برگزار می‌شود

هادی عابدزاده مدیر خانه قرآن مبین زنجان گفت: کلاس آموزش تجوید قرآن کریم توسط خانه قرآن مبین با مربی گری خانم عباسی در مقطع سنی بزرگسالان برگزار می‌شود.

کلاس آموزش تجوید قرآن کریم در زنجان برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، هادی عابدزاده مدیر خانه قرآن مبین زنجان گفت: در راستای آموزش صحیح خوانی قرآن کریم کلاس آموزش تجوید قرآن کریم توسط خانه قرآن مبین زنجان با مربی گری خانم عباسی برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: این کلاس آموزشی در مقطع بزرگسالان و بصورت هفتگی روز‌های چهارشنبه از ساعت ۱۵ الی ۱۷ در خانه قرآن مبین برگزار می‌شود و سرفصل‌های آموزشی این دوره مشتمل بر آشنایی با حروف عربی، حرکات کوتاه و کشیده، علائم سکون و تشدید و تنوین و مد، حروف ناخوانا، قواعد اشباع و خواندن تنوین نزد ساکن و وقف و علائم آن و تلفظ صحیح حروف بوده و به قرآن آموزان حاضر در دوره ارائه می‌شود.

وی افزود: به افرادی که حد نصاب آزمون شفاهی پایانی را کسب نمایند، گواهینامه مربوطه از طرف اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان اعطا خواهد شد.

وی ادامه داد: خانه قرآن مبین با دریافت مجوز از اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان مشغول به فعالیت در منطقه کوی پونک زنجان می‌باشد و برنامه‌های مختلف فرهنگی و قرآنی را با مدیریت هادی عابدزاده  در طول سال و در مناسبت‌ها به صورت مستمر برگزار می‌کند.

1402/11/30

تعداد بازدید: 10
قلوبنا معکم
آیکون توانخواهان

T

T