دیدار مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با مدیرکل اوقاف این استان

دیدار مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با مدیرکل اوقاف این استان

به مناسبت هفته وقف حجت‌الاسلام احمدی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با حجت‌الاسلام کرمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان در اداره کل اوقاف این استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در ابتدای این جلسه حجت‌الاسلام کرمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ضمن تقدیر و تشکر از حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان و هیئت همراه در محل اداره کل اوقاف گفت: تمام ظرفیت های اداره اوقاف را در جهت اعتلای فرهنگ دینی به کار می‌گیریم و بر این باوریم که اداره کل تبلیغات اسلامی با توجه به ارتباط گستره با بدنه مردمی می‌تواند خیریه های مردمی را در زمینه فرهنگ و دین به کار گیرد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان درباره‌ی تعامل و همکاری میان دو سازمان هم طی سخنانی تصریح کرد: تعامل سازمان تبلیغات اسلامی و اداره کل اوقاف و امور خیریه در لایه استانی بسیار سازنده خواهد بود.
حجت‌الاسلام کرمی اظهار داشت: اداره کل اوقاف این آمادگی را دارد تمام توان این مجموعه در امور فرهنگی و قرآنی را به کمک سازمان تبلیغات بیاورد و در اهداف بلندی که سازمان مد نظر دارد، همکاری لازم را داشته باشد.
در ادامه این دیدار حجت‌الاسلام احمدی ضمن تبریک هفته ی وقف به مدیر و کارکنان اداره اوقاف و امورخیریه، از همکاری مدیر کل اوقاف با اداره کل تبلیغات اسلامی استان در راستای فعالیتهای فرهنگی و مذهبی تشکر و هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی با اوقاف و امور خیریه را از نقاط مثبت و عامل پیشرفت فعالیت‌های فرهنگی در جامعه عنوان کرد.
حجت‌الاسلام احمدی افزود: همکاری بین اوقاف و امور خیریه با سازمان تبلیغات اسلامی در زمینه توسعه شبکه تبلیغی را از عوامل مؤثر در پیشبرد اهداف سازمانی برشمرد و ابراز امیدواری کرد این همکاری و تعامل بیشتر از قبل ادامه پیدا کند.
در پایان این دیدار حجت‌الاسلام احمدی از تلاشهای و زحمتهای مدیر کل اوقاف تقدیر کرد.

1400/07/23

تعداد بازدید: 10

پربازدیدترین

جدیدترین

منتخب

قلوبنا معکم
آیکون توانخواهان

T

T