حجت الاسلام ناظری خبر داد:

برگزاری آئین تجلیل از قرآن آموزان دهستان زرانگوش

حجت الاسلام ناظری خبر داد:

برگزاری آئین تجلیل از قرآن آموزان دهستان زرانگوش

با همکاری اداره تبلیغات اسلامی و معاونت فرهنگی کمیته امداد در مراسمی از مربیان و متربیان قرآنی دهستان زرانگوش از توابع بخش هندمینی شهرستان بدره تجلیل شد.

برگزاری آئین تجلیل از قرآن آموزان دهستان زرانگوشبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام سلطانعلی ناظری رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بدره گفت: با حضور و همکاری معاونت فرهنگی کمیته امداد شهرستان بدره آئین تجلیل از قرآن آموزان دختر نوجوان دهستان زرانگوش از توابع شهرستان بدره برگزار شد.

در این‌جلسه حجت‌الاسلام سلطانعلی ناظری با تبیین طرح «زندگی با آیه ها» در ماه مبارک رمضان گفت، هرگاه ما به سمت قرآن و آموزش قرآن حرکت کردیم باید به این اصل واقف باشیم که مسیر را به درستی انتخاب نموده ایم، پس آموزش قرآن کریم از فضائلی است که شامل حال شما مربیان و متربیان قرآنی در دهستان زرانگوش شده است.

وی در ادامه افزود: در سطح شهرستان بدره، با برگزاری جلسات توجیهی و همکاری خوب فعالان قرآنی الحمدالله استقبال خوبی هم از جانب مربیان و هم قرآن آموزان برای مشارکت در این طرح صورت گرفته است.

وی گفت: در این آئین از ۴۰ قرآن آموز و ۳ مربی قرآنی که به صورت منظم در طول سال هر هفته روز‌های فرد در جلسات آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن کریم شرکت نمودند تجلیل بعمل آمد.

1402/12/22

تعداد بازدید: 5

T

T