با هدف پرورش استعدادهای قرآنی؛

دوره تخصصی استعدادهای قرآنی در زنجان برگزار می شود

با هدف پرورش استعدادهای قرآنی؛

دوره تخصصی استعدادهای قرآنی در زنجان برگزار می شود

حجت الاسلام حسنی گفت: سال دوم از سری دوم دوره تخصصی استعداد‌های قرآنی استان زنجان با همکاری مؤسسه دارالقرآن الکریم و اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در حال برگزاری است.

دوره تخصصی استعدادهای قرآنی در زنجان برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی ؛ حجت الاسلام حمید حسنی رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: سال دوم از سری دوم دوره تخصصی استعدادهای قرآنی استان زنجان با همکاری مؤسسه دارالقرآن الکریم و اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در حال برگزاری است.

وی افزود: اولین دوره تخصصی پرورش استعدادهای درخشان قرآنی با رویکرد آموزش تلاوتهای تقلیدی در سال ۹۵ به جهت تقویت بنیه صوت و لحن و تجوید و آماده سازی مستعدین در حوزه قرائت قرآن کریم، در استان برگزار شد که تاکنون تعدادی از نوجوانان طی این مدت ۶ ساله آموزش، از آموزشهای تخصصی صوت و لحن و تجوید بهرمند شده اند. مهدی کردلو از قاریان برتر استان، جزء برگزیدگان دوره اول استعداهای قرآنی در زنجان بود و موفق به دریافت گواهینامه سطح ۶ قرائت تخصصی قرآن کریم از سازمان دارالقرآن الکریم کشور شد.

وی افزود: دوره تخصصی استعدادهای قرآین با حضور نوجوانان در موسسه دارالقرآن الکریم و با حضور استاد یوسف قنبری از اساتید قرآنی استان در حال برگزاری می باشد و بصورت هفتگی قرآن آموزان با حضور در این دوره آموزشی مطالب و نکات قرآنی را فرا می گیرند. در این دوره از استعداهای قرآنی، قرآن آموزانی از شهرستانهای ابهر و خدابنده نیز حضور داشته و با اساتید شهرستانی و همچنین با نظارت استاد قنبری آموزهای قرآنی را دریافت می کنند.

1402/12/26

تعداد بازدید: 4

T

T