به میزبانی شهر بافت برگزار شد؛

نشست فصلی مدیران تبلیغات اسلامی استان کرمان

به میزبانی شهر بافت برگزار شد؛

نشست فصلی مدیران تبلیغات اسلامی استان کرمان

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمان ؛ نشست فصلی مدیران ادارات تبلیغات اسلامی شهرستانهای استان کرمان به میزبانی شهرستان بافت و به مدت دو روز برگزار شد .

نشست فصلی مدیران تبلیغات اسلامی استان کرمان

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، نشست فصلی مدیران ادارات تبلیغات اسلامی شهرستانهای استان کرمان به میزبانی شهرستان بافت و به مدت دو روز برگزار شد .

در افتتاحیه نشست که با حضور امام جمعه محترم و برخی مسؤلین شهرستان بافت برگزار شد ؛ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ضمن گرامیداشت شهدای قیام ۱۷شهریور گفت : کشور عزیزما ایران روزهای سختی را پشت سر گذاشته است و از چالش های زیادی عبور کرده است و تا رسیدن به تمدن نوین اسلامی مسیر پر پیچ و خمی را پیش رو دارد .

ایشان با اشاره به تلاش دشمن در قیام ۱۷ شهریور برای دسته بندی کردن مردم و ایجاد تفرقه بین قیام کنندگان خواستار تلاش مدیران برای جلوگیری از دوقطبی شدن جامعه خصوصا در قشر مذهبی و انقلابی شدند و این را سیاست دشمن دانستند .
در ادامه نشست مدیران ادارات تبلیغات اسلامی با حضور در گعده های تخصصی به تبادل نظر در مورد مسائل مربوط به امور مدیریتی، اداری _مالی ، فرهنگی ، بانوان ، نوجوان و رسانه پرداختند و تهدیدها و فرصت های این موارد را مورد بررسی قرار دادند .
همچنین در روز دوم نشست رئیس محترم اداره آموزش و فرهنگ ترافیک راهنمایی و رانندگی استان کرمان ، امام جمعه و فرماندار محترم شهرستان بافت مهمان ویژه این نشست بودند و کارشناسان اداره کل با حضور در نشست نکات مهم را مطرح نمودند . در پایان مدیران با بازدید از شرکت احیا استیل فولاد بافت با چرخه تولید آهن اسفنجی آشنا شدند .
نشست فصلی مدیران ادارات تبلیغات اسلامی هر سه ماه یک بار به میزبانی یک شهرستان استان کرمان برگزار می شود .

1403/06/19

تعداد بازدید: 30

T

T