با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی در بندرجاسک برگزار شد

برگزاری دوره‌های عقیدتی سربازان وظیفه

با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی در بندرجاسک برگزار شد

برگزاری دوره‌های عقیدتی سربازان وظیفه

با همکاری اداره تبلیغات اسلامی، دوره‌های مهارت آموزی عقیدتی کارکنان وظیفه منطقه دوم دریایی ولایت ارتش برگزار و گواهی پایان دوره صادر شد.

برگزاری دوره‌های عقیدتی سربازان وظیفه

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان، دوره‌های مهارت آموزی روخوانی قرآن، صحت قرائت نماز و مهدویت ، وِیژه سربازان و کارکنان وظیفه منطقه دوم دریایی ولایت ارتش در بندرجاسک، برگزار و برای ۱۸۰ نفر از شرکت کنندگان در این دوره ها  گواهی صادر شد.
مسئول آموزش عقیدتی سیاسی این منطقه در این خصوص، گفت: براساس قانون برنامه ششم توسعه و جلسات شورای عالی سیاست‌گذاری مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه، سربازان در دوران خدمت با مهارت‌های کسب و کار، زندگی و عقیدتی را با هدف تشکیل خانواده و ورود به بازار کسب و کار فرا میگیرند.
وی افزود: دراین راستا، عقیدتی سیاسی منطقه دوم دریایی ولایت با همکاری ادارات فرهنگی شهرستان جاسک از جمله اداره تبلیغات اسلامی، اقدام به برگزاری چند دوره مهارت عقیدتی کرده است و گواهی مربوطه صادر شده است.
طارمیان در ادامه ضمن قدردانی از همکاری خوب اداره تبلیغات اسلامی در این طرح آموزشی با اعطای لوح تقدیر و هدایایی از رئیس و کارکنان این اداره تجلیل کرد.
حجت الاسلام محمد صحرانشین، رئیس اداره تبلیغات اسلامی نیز با بیان اینکه سه دوره روخوانی قرآن کریم، آموزش صحت قرائت نماز و مهدویت برای کارکنان وظیفه منطقه دوم دریایی ولایت برگزار شده است، افزود: ۱۸۰ نفر در اسن دوره‌ها حضور داشتند که گواهی پایان دوره به آنان اعطاء شد.
صحرانشین همچنین از منطقه دوم دریایی ارتش به سبب همکاری‌های مختلف و تلاش‌های فرهنگی آنان در برگزاری مراسم ملی و مذهبی محوری، فضاسازی و تبلیغات و نیزحمایت گروه‌های جهادی آن منطقه درتوزیع کمک‌های مومنانه به نیازمندان شهر و روستا‌ها قدردانی کرد.

1400/12/11

تعداد بازدید: 4

T

T