رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه خبرداد:

«۳۱۳» طرحی برای کمک به خانوده‌های نیازمند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه خبرداد:

«۳۱۳» طرحی برای کمک به خانوده‌های نیازمند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه گفت: «طرح ۳۱۳» با مشارکت اداره تبلیغات اسلامی و کمیته امداد امام خمینی (ره) قروه با رویکرد برطرف‌کردن نیاز‌های مادی و معنوی خانوده‌های نیازمند این شهرستان اجرا می‌شود.

«۳۱۳» طرحی برای کمک به خانوده‌های نیازمند

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان، حجت‌الاسلام عباس عبدی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه از فعالیت ۹ روحانی مستقر این شهرستان برای اجرای «طرح ۳۱۳» خبر داد و اظهارداشت: طرح ۳۱۳ با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) و روحانیون مستقر اداره تبلیغات اسلامی قروه در این شهرستان در حال برگزاری است و در حال حاضر ۹ روحانی مستقر با رویکرد برطرف کردن مشکلات خانواده‌های نیازمند و آسیب دیده این شهرستان مشغول به فعالیت هستند.
وی افزود: هدف از اجرای طرح ۳۱۳ برطرف کردن آسیب‌های اجتماعی و ارتقاء فرهنگ مذهبی خانواده‌هاست لذا روحانیون مستقر که در این طرح فعالیت می‌کنند موظف هستند برای هر یک از خانواده‌ها در ماه یک روضه خانگی و سه جلسه مشاوره و تبلیغ چهره به چهره برگزار کنند.
حجت‌الاسلام عبدی، شناسایی مسائل و مشکلات خانواده‌های تحت پوشش را یکی دیگر از اهداف این طرح برشمرد و خاطرنشان کرد: هر خانواده ممکن است نیاز‌های مادی داشته باشد که امامان باید با شناسایی این نیاز‌ها آن‌ها را به رابطین کمیته امداد منتقل کنند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه گفت: ارائه مشاوره، پیگیری مشکلات و مسائل این خانواده‌ها و تبلیغ چهره به چهره از جمله فعالیت‌های امام روستا همراه با شریکةالامام؛ (همسران آنها) در این طرح به شمارمی‌رود.
این طرح در راستای تفاهم‌نامه سازمان تبلیغات اسلامی با کمیته امداد امام خمینی (ره) و با هدف ایجاد ارتباط مستمر و مؤثر امامان با مددجویان کمیته امداد در مناطق محروم با رویکرد «تحکیم بنیان خانواده، تقویت باور‌های دینی، کنترل آسیب‌های اجتماعی» با رعایت اصل تکریم خانواده‌های نیازمند در دیگر شهرستان‌های استان کردستان نیز اجرا خواهد شد.

1400/12/11

تعداد بازدید: 4

T

T