زنجان| مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

فعالیت‌های قرآنی مستلزم کار جهادی و عملیات در میدان است

زنجان| مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

فعالیت‌های قرآنی مستلزم کار جهادی و عملیات در میدان است

حجت الاسلام یوسفی گفت: فعالیت‌های قرآنی مستلزم کار جهادی و عملیات در میدان است.

فعالیت‌های قرآنی مستلزم کار جهادی و عملیات در میدان است

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی،  مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: فعالیت در عرصه قرآنی نیاز به همکاری و مستلزم کار جهادی و حرکت در این مسیر یک توفیق الهی است.

حجت‌الاسلام یوسفی در گردهمایی مسطورایی ها در شهرستان خرم دره اظهار کرد: فعالیت‌های قرآنی مستلزم کار جهادی و عملیات در میدان است. چرا که کارهای میدانی میتواند بازخورد مناسبی در جامعه داشته باشد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان ضمن قدردانی از مربیان و فعالان موسسات قرآنی، با تاکید بر عنصر تربیت قرآنی در موسسات قرآنی افزود: ترویج «زیست قرآنی» و توجه به آموزه‌ها و تعالیم اسلامی باید در اولویت فعالیت موسسات قرآنی باشد و تجلی آموزه‌ها و تعالیم قرآنی در زندگی روزمره ما باشد.

یوسفی با تاکید بر مأموریت‌های سازمان تبلیغات اسلامی در سه عنصر رسانه، نوجوان و بانوان گفت: جریان ساز بودن و امتداد فعالیت ها تحول ایجاد می کند و تلاش کنیم این عرصه ها با استدلال و منطق و اقناع هنرمندانه صورت پذیرد.

حجت الاسلام یوسفی در انسجام و اتحاد در برنامه‌ها را عامل مؤثر در موفقیت این فعالیت‌ها عنوان کرد و گفت: فعالان قرآنی باید با علم و آگاهی و با اتحاد و انسجام به ارائه برنامه‌های قرآنی بپردازند و اخلاص را سرلوحه کار خود قرار دهند.

لازم به توضیح است در این گردهمایی از فعالین و مربیان طرح قرآنی مسطورا در موسسات قرآنی وهیئات مذهبی تقدیر به عمل آمد.

1403/07/09

تعداد بازدید: 10

T

T