آیین معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی گنبدکاووس برگزار شد

آیین معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی گنبدکاووس برگزار شد

آئین معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبد کاووس با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان و مسئولان شهرستانی برگزار شد.

به گزارش ایکنا از گلستان، آئین معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبد کاووس با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان و امام جمعه گنبد کاووس و برخی علمای شیعه و اهل سنت و مسئولان شهرستانی، ۱۵ اسفندماه در سالن همایش شهید اکبر معصومی گنبد کاووس برگزار شد.

در این مراسم گرزین، مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: دین، اساسی‌ترین عامل رشد مادی و معنوی جامعه بشری است و سعادت مادی و معنوی جوامع را فراهم می‌کند.

گرزین با بیان اینکه دین مبین اسلام فقط برای معنویت نیامده بلکه تضمین کننده دنیای مردم هم است، افزود: یکی از نسخه‌های جامع رشد اقتصادی و اخلاقی و فرهنگی و نظامی که می‌تواند برای جوامع بشری راه‌گشا باشد، قرآن است که این امر در سیره و روایات معصومین(ع) مشهود است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه باید به جهاد تبیینی مدنظر مقام معظم رهبری بیشتر توجه کرده و دستاوردهای نظام را برای مردم تبیین کنیم، افزود: دشمنان انقلاب اسلامی درصدد هستند که با تبلیغات گسترده، جوانان را از ارزش‌های اسلامی منحرف کنند، لذا جهاد تبیین یک فرضیه فوری و واجب است که باید به تبیین دستاوردهای نظام پرداخته و آن‌ها را برای جوانان بازگو کنیم.

همچنین، در این مراسم از تلاش‌های حجت‌الاسلام صفی‌الحسینی تقدیر و حجت‌الاسلام کریمی به سمت ریاست جدید این اداره معرفی شد.

آیین معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی گنبدکاووس برگزار شد

1400/12/16

تعداد بازدید: 6

T

T