زنجان | حجت الاسلام خدابنده لو :

تبیین اهداف و عزت جبهه مقاومت در هیئات مذهبی صورت گیرد.

زنجان | حجت الاسلام خدابنده لو :

تبیین اهداف و عزت جبهه مقاومت در هیئات مذهبی صورت گیرد.

حجت الاسلام خدابنده لو گفت: هیئات مذهبی با آگاهی‌بخشی و بسیج مردم، آنها را برای آماده‌سازی در مقابل نبرد بزرگ با رژیم صهیونیستی مهیا کنند.

تبیین اهداف و عزت جبهه مقاومت در هیئات مذهبی صورت گیرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی،  رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خدابنده در حاشیه نشست فصلی شبکه تبلیغ استان گفت : اهتمام جدی‌تر در تبیین اهداف و عزت جبهه مقاومت انتظار می‌رود و  هیئات مذهبی در تبیین مسائل و اهداف نظام اسلامی میدان دار باشند.

وی افزود: حزب الله لبنان نه تنها از کشور خود بلکه از کیان کشور‌ها و ملت‌های مسلمان در مقابل رژیم غاصب صهیونیستی محافظت و پاسداری می‌کند و گرامیداشت شهادت سید حسن نصرالله و جریان سازی مکتب او در جامعه می‌تواند نمود واقعی حضور هئیت‌های مذهبی در میدان جهاد تبیین باشد.

خدابنده لو با اشاره به پیروزی‌های اخیر جبهه مقاومت و تبریک پیروزی وعده صادق ۲ اظهار داشت: نقش مساجد و هیئات مذهبی در تبیین آرایش جنگی منطقه و لبنان و آماده‌سازی هسته‌های مقاومت مساجد و هیئات برای مقابله با رژیم صهیونیستی در اولویت قرار دارد.

وی در ادامه بیان کرد: تفاوت بین محور مقاومت و نیرو‌های جبهه مقاومت در این است که نیرو‌های مقاومت همواره بر مدار محور مقاومت حرکت می‌کنند و اقدامات آنها در چارچوبی از تدبیر و حکمت صورت می‌گیرد؛ به عنوان مثال، در عملیات طوفان الاقصی بیش از هزار نفر از نیرو‌های مقاومت وارد سرزمین‌های اشغالی شدند و موازنه به نفع مقاومت تغییر یافت.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خدابنده از هیئات مذهبی خواست تا با آگاهی‌بخشی و بسیج مردم، آنها را برای آماده‌سازی در مقابل نبرد بزرگ با رژیم صهیونیستی مهیا کنند و افزود: هیئات مذهبی باید نقش محوری خود را در این مقطع حساس ایفا کنند، چرا که به زودی با فرمان ولی فقیه، اسرائیل نابود خواهد شد و نیرو‌های مقاومت در این پیروزی سهیم خواهند بود.

1403/07/24

تعداد بازدید: 18
قلوبنا معکم
آیکون توانخواهان

T

T