نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی؛

موازی کاری در فعالیت‌های قرآنی ممنوع

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی؛

موازی کاری در فعالیت‌های قرآنی ممنوع

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: با جلوگیری از موازی کاری در فعالیت‌های قرآنی و ایجاد بستر تصمیم‌گیری جمعی، قوام تصمیمات و اقدامات اجرایی افزایش می‌یابد و از فعالیت‌ها و اقدامات غیرضروری ممانعت می‌کند.

موازی کاری در فعالیت‌های قرآنی ممنوع

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوری؛ نماینده محترم ولی‌فقیه در استان  و امام‌جمعه شهرستان بجنورد و رئیس شورای هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرآنی این استان در اولین جلسه شورای هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرآنی خراسان شمالی که در دفتر امام‌جمعه بجنورد برگزار شد، اظهار داشت: این شورا که باهدف ایجاد بستر هماهنگی، انسجام و هم‌افزایی فعالیت‌های قرآنی در دستگاه‌ها تشکیل‌شده است، می‌تواند ضمن جلوگیری از موازی کاری فعالیت‌های قرآنی در دستگاه‌ها، با ایجاد بستر تصمیم‌گیری جمعی و بین دستگاهی قوام تصمیمات و اقدامات اجرایی را افزایش داده و از انجام فعالیت‌ها و اقدامات غیرضروری ممانعت کند.

وی در ادامه افزود: کارها و فعالیت‌های قرآنی یک وظیفه و تکلیف است و دستگاه‌های مختلف با تصمیمات جمعی و متحد و با اجرای برنامه‌های قرآنی می‌توانند بر اثرات آموزه‌های قرآنی در جامعه بیفزایند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوری با اشاره به این‌که احصاء بانک جامع فعالیت‌ها و مجموعه‌های قرآنی استان امری ضروری است، خاطرنشان کرد: هدف شورای هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرآنی این است که ضمن رصد و ارزیابی فعالیت‌های قرآنی دستگاه‌ها که جزو فعالیت‌های تأییدی و وظایف قرآنی دستگاه‌ها می‌باشد، برنامه‌های جدید و به‌اصطلاح تأسیسی نیز ارائه نمایند.

وی در پایان از همه اعضای شورای توسعه فعالیت های قرآنی خواست همکاری لازم و مستمر با سازمان تبلیغات اسلامی که جدیداً به عنوان دبیر این شورا منصوب شده است، داشته باشند.

1403/07/23

تعداد بازدید: 380
قلوبنا معکم
آیکون توانخواهان

T

T