زنجان | با هدف تکریم حافظان و خانواده هایشان :

جوایز برندگان اعطای مدرک حفظ عمومی زنجان اهدا شد

زنجان | با هدف تکریم حافظان و خانواده هایشان :

جوایز برندگان اعطای مدرک حفظ عمومی زنجان اهدا شد

با هدف تکریم حافظان و خانواده هایشان جوایز برندگان اعطای مدرک حفظ عمومی زنجان با حضور حجت الاسلام بیات رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان و حجت الاسلام سپهری رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان اهدا شد .

جوایز برندگان اعطای مدرک حفظ عمومی زنجان اهدا شد

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی،  حجت الاسلام ابراهیم بیات، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان زنجان ضمن اشاره به اینکه تعداد ۳۱ نفر از حافظان قرآن کریم استان زنجان در قرعه کشی سراسری سامانه حفظ عمومی حائز دریافت جایزه نقدی شدند گفت: جوایز برندگان اعطای مدرک حفظ عمومی زنجان به برندگان اهدا شد، جوایز این دوره از ۵ تا ۶۰ میلیون ریال می باشد که بر اساس تعداد محفوظات به حافظین محترم اهدا و در مجموع مبلغ ۶۵۰ میلیون ریال به ۳۱ نفر از حافظان استان زنجان اهدا شد.

حجت الاسلام بیات افزود: با هدف تکریم حافظان و خانواده هایشان و ایجاد انگیزه در بین حافظان قرآن کریم، جوایز برندگان حفظ عمومی با حضور رئیس اداره امور قرآنی و رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان به برندگان اهدا شد.

هدف از برگزاری این طرح ترویج و توسعه فرهنگ قرآن در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن است، در این طرح مؤسسات و خانه‌های قرآن و عترت می‌توانند نسبت به اخذ آزمون شفاهی (حداقل ۴ آزمون در طول سال) از حافظان قرآن خود اقدام کنند.

این طرح؛ حافظان یک جزء تا ۳۰ جزء قرآن کریم را شامل می‌شود و مجریان برگزاری طرح می توانند با تعریف رشته های آزمون، حافظان قرآن را مورد ارزیابی قرار دهند. برنامه حفظ عمومی مطالبه جدی حافظان قرآن به‌صورت حفظ عمومی است، و پس از پایان هر دوره آزمون به افرادی که نمره حد نصاب را کسب کند گواهی معتبر اعطا می‌شود.

هدایای برندگان حفظ عمومی براساس مقاطعی که این افراد حفظ هستند از یک جزء تا کل توزیع شده است. همچنین براساس شرکت حافظان در استان‌های مختلف، ممکن است در یک استان تعداد حائزان بیشتر از دیگر استان‌ها باشد. رئیس اداره قرآنی تبلیغات اسلامی استان زنجان تاکید کرد: از بین ۱۰۴۲ نفر حافظ برنده، ۳۱ نفر از استان زنجان می باشند که به تفکیک زنجان ۲۰ نفر، ابهر ۶ نفر، خدابنده ۴ نفر و خرمدره ۱ نفر را به خود اختصاص داده اند.

لازم به ذکر است جوایز برندگان شهرستانها نیز از طریق ادارات تبلیغات اسلامی به ایشان اعطا خواهد شد.

1403/07/28

تعداد بازدید: 11
قلوبنا معکم
آیکون توانخواهان

T

T