جشن میلاد حضرت علی اکبر (ع) در زرقان فارس

جوانان با تاسی از حضرت علی اکبر جلوتر از دیگران در صحنه هستند

جشن میلاد حضرت علی اکبر (ع) در زرقان فارس

جوانان با تاسی از حضرت علی اکبر جلوتر از دیگران در صحنه هستند

حجت الاسلام قانع مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس در مراسم بزرگداشت روز جوان که در مسجد امام حسن مجتبی (ع) شهر زرقان فارس برگزار شد گفت : یکی از خصوصیات که جایگاه ایشان را عظمت بخشیده خدمت به مردم جامعه خود بود و جوانان با تاسی از حضرت علی اکبر جلوتر از دیگران همیشه در صحنه انقلاب بوده اند.

جوانان با تاسی از حضرت علی اکبر جلوتر از دیگران در صحنه هستند

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان فارس، حجت الاسلام حسن قانع در شب میلاد حضرت علی اکبر (ع) با حضور در جمع جوانان مسجد امام حسن مجتبی (ع)  شهرستان زرقان گفت: جوان در هر جامعه و کشوری، محور حرکت است. اگر حرکت انقلابی و قیام سیاسی باشد، جوانان جلوتر از دیگران در صحنه اند.
وی در خصوص شخصیت والای حضرت علی اکبر افزود: ولایت پذیری حضرت علی اکبر در راه دین جهت حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های اسلام بوده است  که نمونه بارز آن تبعیت جوانان از رهبر کبیر انقلاب در هشت سال دفاع مقدس و خصوصا ولایت پذیری سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی از، ولی فقیه زمان خود بوده است.
 وی اضافه کرد: یکی از خصوصیات که جایگاه ایشان را عظمت بخشیده، خدمت به مردم جامعه خود بود و جوانان ما با تاسی از حضرت علی اکبر جلوتر از دیگران همیشه در صحنه انقلاب بوده و در هنگام  بروز مشکلات، کنار مردم و مسئولین در کف میدان خدمت رسانی کرده اند.
وی با توجه به نزدیک شدن به میلاد یگانه منجی عالم بشریت گفت: بی شک در انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) نقش جوانان بسیار پررنگ است و حضرت صاحب الزمان هم جوانانی مانند علی اکبر (ع) می‌خواهد که باید خود را در دوران غیبت کبری آماده کنند، وظیفه ما ترویج فرهنگ انتظار در بین مردم است.
 در این مراسم با همکاری هیات امنای مسجد از تعدادی از جوانان فعال مسجد قدردانی شد.  

1400/12/24

تعداد بازدید: 4

T

T