زندگی با آیهها | حجتالاسلام علی تقی زاده اعلام کرد؛
نهضت زندگی با آیهها در اوج؛ عبور از ۱۰ میلیون همراه
نهضت ادامه دارد.../ ۲۶
"تبیان" در این سالها شعار اصلی خود را "دستیار هوشمند زندگی" قرار داده و سعی کرده از طریق ابزارهای خود به خانوادهها در بخشهای مختلف خدماتی ارائه کند که برایشان مفید باشد. از "پرسان" تا "کدومو"، از "تکیه آنلاین" تا "همدم" و البته تولیدات مخصوص فضای مجازی که در این سالها یکی از مأموریتهای جدی "تبیان" را شکل داده است.
اگر از دهه ۸۰ مشتری اینترنت بوده باشید حتماً به یاد دارید که سایت "تبیان" یکی از پرمخاطبترین رسانههای مجازی ایران بود. زمان گذشت و وبسایتهای اینترنتی جای خود را به شبکههای اجتماعی دادند. "تبیان" هم باید خود را با آرایش تازه فضای مجازی روز آمد میکرد تا بتواند همچنان مفید باشد و مؤثر.
"تبیان" در این سالها شعار اصلی خود را "دستیار هوشمند زندگی" قرار داده و سعی کرده از طریق ابزارهای خود به خانوادهها در بخشهای مختلف خدماتی ارائه کند که برایشان مفید باشد. از "پرسان" تا "کدومو"، از "تکیه آنلاین" تا "همدم" و البته تولیدات مخصوص فضای مجازی که در این سالها یکی از مأموریتهای جدی "تبیان" را شکل داده است.
بچههای "تبیان" سعی کردهاند از قالبهای نوین بصری متناسب با فضای مجازی برای تولید محتواهایی خانوادهمحور و جریانسازی متناسب با مسائل روز بهره ببرند؛ چیزی که باعث شده بسیاری از کلیپها، تصویرسازیها و تولیدات کوتاه آنها در این سالها در میان مخاطبین مختلف دست به دست شود.
احتمالاً خود شما هم خیلی از کارهای بچههای "تبیان" را در فضای مجازی و شبکههای اجتماعی تماشا کردهاید؛ چه ویدیوهای خلاقانه آنها، چه نقاشیهای دیجیتال و چه تکنیکهای تازه آنها بر اساس هوش مصنوعی.
1404/01/01
T
T