رئیس اداره تبلیغات اسلامی رودان:

۱۳۵ مبلغ به مساجد شهرستان اعزام شدند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رودان:

۱۳۵ مبلغ به مساجد شهرستان اعزام شدند

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی هاشمی-رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رودان - از اعزام ۱۳۵ مبلغ به مساجد شهرستان رودان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

۱۳۵ مبلغ به مساجد شهرستان اعزام شدند

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان؛ حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی هاشمی -رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رودان-  در گفتگو با روابط عمومی گفت؛ توصیف ماه رمضان، بعنوان بهار قرآن  از روایتی از امام محمد باقر علیه السلام گرفته شده که حضرت می فرماید: برای هر چیزی بهاری است و بهار قرآن ماه مبارک رمضان است.

هاشمی از اعزام ۱۳۵مبلغ ماه مبارک رمضان در شهرستان رودان خبرداد و گفت: از این تعداد، ۱۱۰ نفر مبلغ بومی و ۲۵ نفر مبلغ از مبلغان غیر بومی هستند که تا اواسط ماه مبارک رمضان به این تعداد اضافه خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد؛ همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان برنامه های مختلف قرآنی،مذهبی و دینی در مساجد فعال در سراسر شهرستان رودان اعم از شهرها، بخشها و روستاها بر گزار می شود.

هاشمی بیان داشت؛ با توجه به شیوه نامه قرارگاه ملی تلاوت  شامل جزء خوانی  قرآن کریم، محافل انس با قرآن کریم، کرسی های تلاوت قرآن کریم، محافل قرآنی سیار و محله محور در کنار مزار و منازل شهدا، محافل قرآنی سیار در بوستانها و جلسات محوری تفسیر قرآن کریم با مساجد محوری و نهادهای همسو هماهنگی لازم جهت بر گزاری این برنامه ها در ایام پر فیض ماه مبارک رمضان با همراهی و کمک فرماندار شهرستان صورت گرفته است.

وی در ادامه گفت: مرا سم جزء خوانی و تفسیر قرآن کریم از روز اول ماه مبارک رمضان در اکثریت مساجد شهرستان شروع شده وهمچنین محافل قرآنی در مساجد محوری در سطح شهر و بخش‌ها با همراهی و همکاری بخشداران در حال برنامه ریزی است.

وی ابراز امیدواری کرد که با توجه به اینکه فرماندار و بخشداران و نهادهای همسو  جهت استفاده هر چه بهتر از این ماه مبارک همراهی خوبی دارند ان شاء الله شاهد برنامه های قرآنی و مذهبی پر باری باشیم.

ریس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رودان همچنین اظهار داشت؛ برای بر گزاری جشن میلاد کریم اهل بیت  (ع)  و سفره افطاری و پخت و توزیع یک روز در میان ۱۰۰۰ پرس غذا در بین روزه داران نیازمند با همکاری مرکز جوانان مهر رضوان برنامه ریزی شده است که از روز  دوم ماه مبارک رمضان در حال انجام است.

 

1401/01/17

تعداد بازدید: 9

پربازدیدترین

جدیدترین

منتخب

قلوبنا معکم
آیکون توانخواهان

T

T