حجت‌الاسلام فاضلی پور خبر داد؛

اعزام ۳۵۰ مبلغ به مساجد شهرستان میناب

حجت‌الاسلام فاضلی پور خبر داد؛

اعزام ۳۵۰ مبلغ به مساجد شهرستان میناب

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میناب از اعزام ۳۵۰ مبلغ در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: تبلیغ یکی از رسالت‌های اصلی طلاب است که این مهم در مناسبت‌های تبلیغی همچون ایام ماه مبارک رمضان مورد اهتمام روحانیون و مبلغان است.

اعزام ۳۵۰ مبلغ به مساجد شهرستان میناب

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت الاسلام فاضلی پور رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میناب ضمن تبریک ایام ماه مبارک رمضان گفت: تبلیغ یکی از رسالت های اصلی طلاب است که این مهم در مناسبت های تبلیغی همچون ایام ماه مبارک رمضان مورد اهتمام روحانیون و مبلغان است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میناب با بیان اینکه هرساله با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان پرونده تبلیغی ویژه ای برای میناب باز می شود، بیان داشت: امسال هم همچون سنوات گذشته از مدت ها قبل از ماه مبارک رمضان جلسات و هماهنگی های لازم برای اعزام مبلغ با نهادهای همسو برگزار و ساماندهی خوبی در زمینه تبلیغ انجام شده است.

فاضلی پور از اعزام 350 مبلغ طی ماه مبارک رمضان در این شهرستان خبرداد و گفت: از این تعداد 200 نفر مبلغ بومی و 150نفر نیز از مبلغان غیر بومی هستند.

وی هدف از اعزام طلاب و روحانیون جوان را برگزاری فعالیت‌های تبلیغی و اجرای برنامه‌های فرهنگی عنوان نمود و تصریح کرد: برگزاری نماز جماعت، احکام و آموزش قرآن، مشاوره و پاسخگویی به سئوالات دینی و شبهات از برنامه‌هایی است که در طول ماه مبارک رمضان انجام می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، برنامه‌های مختلف قرآنی، مذهبی و دینی در 600 مسجد فعال در سراسر روستاها، بخش و مرکز شهرستان برگزار می‌شود.

فاضلی بیان داشت: مراسم جزءخوانی قرآن کریم در مساجد، جشن میلاد کریم اهل بیت(ع)، سفره افطاری در تمامی مساجد و برگزاری مراسم لیالی قدریکی از برنامه های محوری در این مدت خواهد بود..

1401/01/17

تعداد بازدید: 5

T

T