انتصاب رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرامه

انتصاب رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرامه

با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس، حجت الاسلام علی اصغر علیایی به عنوان رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرامه معرفی شد.

انتصاب رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرامه

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان فارس، با حضور حجت الاسلام حسن قانع مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس، فرماندار، امام جمعه و سایر مسئولان در جلسه شورای اداری شهرستان خرامه، حجت الاسلام علی اصغر علیایی به عنوان رئیس اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان معرفی شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس در جلسه شورای اداری شهرستان خرامه با اشاره به آیاتی از قرآن کریم گفت: ماموریت اصلاح گری برای روحانیت ، نسبت به سایرین پر رنگ تر است و از اهمیت بالاتری برخوردار است و اگر کسی در این مسیر قدم گذاشت نباید از چیزی ترس و حزن داشته باشد و چون برای یک ماموریت الهی قدم برمی دارد، خداوند نیز او را همراهی و کمک خواهد کرد.

وی افزود: باید به سمت اصلاح گری در حوزه دین و دیانت بریم و به تعبیر رهبری معظم انقلاب در بیانیه گام دوم، جامعه پردازی و تمدان سازی اسلامی را دنبال کنیم و به تعبیر قرآن، جامعه را موحد کنیم که بخشی از این رسالت به عهده سازمان است و نیاز به یک اقدام فرا اداری با حفظ ساختار اداری با رویکرد جهادی دارد.

حجت الاسلام قانع گفت: مهمترین ماموریت هایی که باید توسط رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی خرامه انجام و پیگیری شود، همگرایی و تعامل با همه دستگاه ها، ارتقاء سطح فرهنگ دینی شهرستان، هویت آفرینی خصوصا ناظر به جوانان بر پایه آموزه های دینی، ساماندهی تشکل های دینی و نیروهای مردمی بر پایه دو بال معرفت و معنویت و سایر مواردی است که ضرورت فرهنگی شهرستان می باشد.

1401/01/23

تعداد بازدید: 17
قلوبنا معکم
آیکون توانخواهان

T

T