رئیس اداره سازمان تبلیغات اسلامی قشم:

دشمن قصد ایجاد تفرقه بین دو ملت ایران و افغانستان دارد

رئیس اداره سازمان تبلیغات اسلامی قشم:

دشمن قصد ایجاد تفرقه بین دو ملت ایران و افغانستان دارد

رئیس اداره تبلغیات اسلامی شهرستان قشم گفت: هدف دشمن از توطئه‌های اخیر ایجاد تفرقه بین دو ملت ایران و افغانستان با تکیه بر موضوعات مذهبی است.

دشمن قصد ایجاد تفرقه بین دو ملت ایران و افغانستان دارد

به گزارش حوزه استان‌ها خبرگزاری تقریب، احمد غلامی ظهر امروز در جمع روزه‌داران با بیان اینکه ماه رمضان به عنوان یک مطلع و مقطع مهم در زندگی بشر خداشناس تلقی می‌شود، اظهار داشت: ما در این ماه باید با تفکر به اعماق درونی و ذهنی خود مسیر ماه‌های دیگر سال را به شکلی ترسیم کنیم که بتوانیم با نهایت خداشناسی و اخلاص به آرامش روحی و رفتاری دست یابیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه دشمن با حادث شدن چند اتفاق کور در خراسان و حرم رضوی به دنبال تفرفه و ایجاد اختلاف در بین مذاهب و قومیت‌هاست اضافه کرد: حربه شنیع و کثیف تفرفه بنداز و حکومت کن، هر چند قدیمی و کلیشه‌ای است اما همگان باید با تمرکز بر اصول و حقایق با هدف تحکیم اتحاد و وفاق حرکت کنیم.

این مسئول یادآور شد: مشخص است دشمنی که دهه‌هاست در بعد ایجاد اختلافات و کدورت‌های داخلی شکست خورده و ناموفق است، روی به برهم زدن رابطه تاریخی در بین دو ملت بزرگ ایران و افغانستان بیاورد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری تصریح کرد: در این زمان‌هاست که جهاد تبیین معنای واقعی خود را به دست می‌آورد و از جوانان و همه اقشار و آحاد ملت انتظار می‌رود که با استفاده از روشنگری‌هایی که مقام رهبری داشته‌اند حقایق را بازگو و ترویج کنند تا جلوی شایعات و ابزارهای تفرفه‌افکنانه دشمن به خوبی در موضوع ایران  و افغانستان گرفته شود.

1401/01/31

تعداد بازدید: 7

پربازدیدترین

جدیدترین

منتخب

قلوبنا معکم
آیکون توانخواهان

T

T