رئیس تبلیغات اسلامی حاجی آباد اعلام کرد؛

برپایی ۵۰ محفل جزءخوانی قرآن کریم در مساجد و حسینیه‌های شهرستان

رئیس تبلیغات اسلامی حاجی آباد اعلام کرد؛

برپایی ۵۰ محفل جزءخوانی قرآن کریم در مساجد و حسینیه‌های شهرستان

رئیس تبلیغات اسلامی حاجی آباد- هرمزگان- از برپایی 50محفل جزء خوانی قرآن کریم ویژه رمضان در مساجد و حسینیه های این شهرستان خبر داد.

برپایی ۵۰ محفل جزءخوانی قرآن کریم در مساجد و حسینیه‌های شهرستان

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت الاسلام محمد خانجانی رئیس تبلیغات اسلامی حاجی آباد ششم  اردیبهشت ۱۴۰۱ با بیان این خبر افزود: کرسی تلاوت قرآن کریم در شهرستان حاجی آباد در مسجد جامع مانند سال‌های قبل برپا شده و در تمامی بخش‌ها نیز یک جلسه محوری جزء خوانی قرآن همزمان برگزار شد.

حجت الاسلام محمد خانجانی ادامه داد: محفل انس با قرآن در روستای مازگرد بخش احمدی  به صورت زنده از شبکه سیمای خلیج فارس پخش شد و در کنار تمامی این جلسات جزءخوانی، جلسات تفسیر آیات منتخب توسط روحانیون مستقر و اعزامی  برگزار می‌شود و همچنین مانند سنوات گذشته مسابقه بزرگ قرآنی در فضای مجازی نیز داریم.

وی گفت: در دوسال گذشته به علت شیوع کرونا و حفظ سلامتی شهروندان، فعالیت‌های تبلیغی و فرهنگی ماه رمضان به کمترین میزان خود رسید و اغلب فعالیت‌ها در فضای مجازی صورت می‌گرفت اما امسال با بهتر شدن شرایط کرونا در کشور و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فعالیت‌های قرآنی در ماه رمضان ارتقاء یافته و ماه رمضان متفاوتی را در شهرستان حاجی آباد شاهد بودیم.

حجت الاسلام خانجانی اظهار کرد: جزء خوانی، محافل قرآنی سیارو محله محور در بوستان‌ها و پارک ها، کرسی‌های تلاوت، محفل انس با قرآن و جلسات خانگی قرآن کریم از عمده فعالیت‌های مساجد، هیئات مذهبی و خانه‌های قرآن روستایی و شهری در ماه رمضان می‌باشد که این برنامه‌ها  در راستای عملیات رمضان روزانه در سایت پرس لاین بارگزاری می‌شود.برپایی ۵۰ محفل جزءخوانی قرآن کریم در مساجد و حسینیه‌های شهرستان

1401/02/06

تعداد بازدید: 11

پربازدیدترین

جدیدترین

منتخب

قلوبنا معکم
آیکون توانخواهان

T

T