رئیس تبلیغات اسلامی بندرلنگه:

روز قدس برگرفته از تعالیم دینی و اسلامی است

رئیس تبلیغات اسلامی بندرلنگه:

روز قدس برگرفته از تعالیم دینی و اسلامی است

حجت الاسلام خلیفاوی گفت: :همواره در دین مبین اسلام به مسلمانان بر ظلم ستیزی، حمایت از مظلوم و ایستادگی در مقابل ظالم سفارش شده و در واقع روز قدس برگرفته از تعالیم دینی و اسلامی ما است.

روز قدس برگرفته از تعالیم دینی و اسلامی است

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت الاسلام علی خلیفاوی رئیس تبلیغات اسلامی بندرلنگه ضمن عرض قبولی طاعات و عبادات گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور پرشورمردم روزه دار از محل مسجد جامع تا فلکه آموزش و پرورش در بندرلنگه برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام خلیفاوی افزود: بیش از هفت دهه ظلم ، جنایت و خون ریزی توسط صهیونیست های کودک کش نه تنها نتوانسته مقاومت ملت فلسطین را در هم بشکند ؛ بلکه روحیه مردم فلسطین و اراده آنان در راه مبارزه تقویت شده و عزم آنان برای اخراج اسرائیلی ها جزم تر گردیده است.

وی جنایات اسرائیلی ها  را اوج حماقت و نادانی آنان دانست و بیان داشت: این جنایات ضمن تقویت روحیه ملت فلسطین اراده ملت های دیگر را جهت حمایت از مظلومان فلسطین و شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس تقویت نموده است.

رییس تبلیغات اسلامی بندرلنگه، اظهار داشت: در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، راهپیمایی روز قدس با قرائت قطعنامه و سخنرانی و اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه برگزار می گردد.

خلیفاوی گفت: :همواره در دین مبین اسلام به مسلمانان بر ظلم ستیزی، حمایت از مظلوم و ایستادگی در مقابل ظالم سفارش شده و در واقع روز قدس برگرفته از تعالیم دینی و اسلامی ما است.

وی در آخر گفت: یقینا مردم بصیر بار دیگر حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام کرده و رژیم غاصب صهیونیست و اربابان آمریکایی او را محکوم خواهند کرد.

1401/02/06

تعداد بازدید: 11

پربازدیدترین

جدیدترین

منتخب

قلوبنا معکم
آیکون توانخواهان

T

T