برگزاری کارگاه آموزشی نحله های انحرافی ویژه کارکنان پدافند بندرلنگه

برگزاری کارگاه آموزشی نحله های انحرافی ویژه کارکنان پدافند بندرلنگه

کارگاه آموزشی بصیرت با موضوع نحله های انحرافی ویژه کارکنان پدافند هوایی با حضور رییس تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد.

برگزاری کارگاه آموزشی نحله های انحرافی ویژه کارکنان پدافند بندرلنگه

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت الاسلام خلیفاوی با بیان اینکه استکبار مادر همه تفرقه افکنی ها است، افزود: با سیری در تاریخ می توانیم دریابیم که استکبار همیشه در راه ترویج افکار موهوم با هدف ضربه زدن به عقاید مسلمانان از هیچ کوششی فروگذار نکرده است و این نفوذ نامیمون و شوم تا به امروز ادامه دارد همانطور که پس از انقلاب اسلامی در سال ۵۷ نیز جنگ نرم ایدئولوگ علیه ایران اسلامی نه تنها کاهش نیافت بلکه بیشتر نیز شد.
رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیان کردند که نحله های کمونیسم، بهائیت، لائیک، لژفرماسیون، طرفداران غرب، حزب توده، حزب خلق و از این قبیل، گوشه ای از تلاش استعمار برای به انحراف کشاندن اعتقادات مردم است.
وی توضیح داد: از این رو باید همه، هوشیار بوده و در برابر این انحرافات بایستند.
حجت‌الاسلام خلیفاوی بیان داشت: خرافات و موهومات در دین را می توان شامل روایات جعلی و دروغین در منابع شیعه دانست مانند کتاب انوار النعمانیه و برخی تألیفات و کتاب های شیعه مانند فصل الخطاب نوروزی و دیگر برخی سخنان در مورد مصحف فاطمه(س) و کتاب قرآن امام علی(ع) و عدم تبیین درست و صحیح آن دانست.
در پایان این همایش حجت الاسلام خلیفاوی به پخش کلیپ هایی در انحرافات و خرافات وارد شده در دین پرداخت.

1401/02/07

تعداد بازدید: 6

T

T