تسلیت «حجت‌الاسلام والمسلمین قمی» در پی در گذشت خانم «سبا بابایی»

تسلیت «حجت‌الاسلام والمسلمین قمی» در پی در گذشت خانم «سبا بابایی»

رئيس سازمان تبلیغات اسلامی،با صدور پيامي درگذشت حاجیه خانم سبا بابایی (کونیکو یامامورا) - مادر شهید محمد بابایی- را تسلیت گفت.

 

 

پیام تسلیت «حجت‌الاسلام والمسلمین قمی» در پی در گذشت حاجیه خانم «سبا بابایی»

 

به گزارش نهضت، حجت ‌الاسلام و المسلمين محمد قمي رئيس سازمان تبلیغات اسلامی با صدور پيامي درگذشت حاجیه خانم سبا بابایی (کونیکو یامامورا) والده شهید محمد بابایی را تسلیت گفت. متن پيام به اين شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت مهاجر سرزمین آفتاب اُم‌الشهید حاجیه خانم سبا بابایی (کونیکو یامامورا) والده بزرگوار شهید محمد بابایی -تنها شهید ژاپنی دفاع مقدس- موجب تأثر و تألم خاطر گردید.

مادر مؤمنه و پاک‌طینتی که از رهیافتگان و پاک‌ضمیران عصر خویش و دلباختگان انقلاب و آرمان خمینی کبیر(ره) بود و زیر سایه اسلام ناب محمدی عزت‌مندانه و فداکارانه برای اعتلای فرهنگ والای دینی، انقلابی و انسانی تلاش و زیست نمود و پس از تحمل دوره‌ای بیماری به فرزند سربلند و شهیدش پیوست. فرزندی از زمره سربازان و دلاوران حضرت روح الله(ره) که خون سرخش خاک گرم کربلای ایران اسلامی عزیز را آبیاری و استوار نمود.

ضایعه فقدان آن مخدره را به خانواده محترم بابایی و بازماندگان شریف و محترم تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند منان برای روح بلند آن فقیده سعیده علو درجات و حشر با اولیائش و برای همه وابستگان و بازماندگان صبر، اجر و استواری بر طریق ایشان و فرزند شهیدش مسئلت دارم. 

محمد قمی
۱۰ تیر ۱۴۰۱ شمسی
۱ ذی الحجه ۱۴۴۳ قمری

1401/04/11

تعداد بازدید: 3

T

T