رییس اداره تبلیغات اسلامی سنندج:

غدیر استمرار حرکت انبیای الهی است

رییس اداره تبلیغات اسلامی سنندج:

غدیر استمرار حرکت انبیای الهی است

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج گفت: در واقع غدیر استمرار حرکت انبیای الهی است لذا در معرفی غدیر و معرفت افزایی این واقعه مهم تاریخی نباید کوتاهی کرد.

غدیر استمرار حرکت انبیای الهی است

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ حجت‌الاسلام احمد حاتمیان رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج در جلسه هماهنگی برنامه‌های مناسبتی دهه ولایت که با حضور مسئولین هیئات‌مذهبی شهرستان سنندج برگزار شد ضمن تقدیر از حضور اعضای شورای هیئات مذهبی شهرستان سنندج ومسئولان هیات مذهبی فعال شهرستان، درباره برنامه‌های دهه امامت و ولایت اظهار داشت:  در برنامه‌ریزی دهه ولایت بیش از هر چیز توجه به برگزاری مراسم معنوی و پر فیض دعای عرفه است و با توجه به مضامین و محتوای با ارزش این دعای انسان ساز و از سویی اهمیت و ارزش دعا در زندگی و تربیت دینی انسان باید سعی کنیم در راستای هر چه باشکوه برگزار کردن دعای عرفه به صورت منسجم و یکپارچه در یک مکان مشخص و به‌صورت متمرکز اقدام شود.

 

حجت الاسلام احمد حاتمیان ضمن اشاره به برنامه‌های دهه ولایت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج افزود: برگزاری مراسم ویژه بانوان با مشارکت هیات‌مذهبی بانوان، برگزای مسابقات فرهنگی و هنری با همکاری هیات‌مذهبی در فضای مجازی و حقیقی، حمایت از برگزاری برنامه‌های شاخص مهدیه و حسینیه شهرستان سنندج و همچنین هیئات مذهبی شهرستان، حمایت از برگزاری ایستگاه‌های صلواتی در سطح شهرستان با مدیریت هیات‌مذهبی، شب شعر استانی دهه ولایت از برنامه‌های شاخص این اداره دراین دهه مبارک می‌باشد.

وی عنوان کرد: هدف اصلی از  برگزاری این جلسه در راستای اجتناب از موازی کاری وکمک به ارتقای کیفیت برنامه‌های دهه ولایت با همکاری هئیات مذهبی در سطح شهرستان سنندج است.

در ادامه عبدالله دهقان رییس شورای هیئات مذهبی شهرستان سنندج گفت: برنامه ریزی برای برگزاری یک ویژه برنامه شاخص در دهه ولایت در مهدیه شهرستان سنندج انجام شده است،که ان‌شالله بنا داریم این برنامه در شب غدیر با حضور حداکثری مردم با سخنرانی از اساتید حوزه و دانشگاه برگزار شود.

وی همچنین با اشاره به طرح اطعام در این ایام افزود: طبخ وتوزیع ۱۵۰۰ بسته غذا جزء برنامه های شورای هیئات مذهبی شهرستان سنندج در این ایام مبارک است.

گفتنی است: در جلسه مذکور مصوب شد دعای پر فیض غرفه در مهدیه شهرستان سنندج برگزار و روز و شب عید غدیر برنامه جشن، توزیع غذا، ایستگاه های صلواتی برگزار شود.

1401/04/15

تعداد بازدید: 5

T

T