مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

شهرمرزی اصلاندوز نیازمند تقویت فعالیت های فرهنگی و تبلیغی است

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

شهرمرزی اصلاندوز نیازمند تقویت فعالیت های فرهنگی و تبلیغی است

مدیر کل تبلیغات اسلامی اردبیل با اشاره به اهمیت منطقه اصلاندور بر لزوم تشکیل اداره تبلیغات اسلامی در این شهر تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل، حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده در جلسه بررسی مسائل فرهنگی شهرستان پارس آباد که با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان و معاونین اداره کل برگزار شد، در سخنانی گفت: شهرستان پارس آباد به لحاظ مرزی بودن از اهمیت ویژه ای در سطح استان و کشور برخوردار بوده و این امر مسئولیت متولیان فرهنگی را سنگین تر کرده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: جمعیت ۶۰ هزار نفری شهرستان اصلاندوز در مناطق شهری و روستایی، با وجود امام جمعه و فرماندار مستقل، فاقد اداره تبلیغات اسلامی و مرکز فرهنگی و تبلیغی است و باید استقرارنیروی فعال فرهنگی در اولویت برنامه های اجرایی این منطقه قرار گیرد.

حجت‌الاسلام جعفرزاده با تقدیر از فعالیت های جهادی رئیس اداره تبلیغات اسلامی پارس آباد، پرداختن به فعالیت های خارج از وظیفه اداری را از محسنات یک کارمند عنوان کرد و گفت: علارغم نبود اداره اوقاف و امور خیریه در شهرستان پارس آباد، رئیس اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان، جهادی وار به انجام امور مربوط به اوقاف و امور خیریه نیز می پردازد تا نقصانی در این زمینه ایجاد نشود.

وی با تاکید بر تحکیم روابط با ادارات فرهنگی، هم افزایی و تعامل را عامل مهم در پیشبرد امور برشمرد و افزود: ما باید در تنظیم روابط با ادارات فرهنگی و دفاتر امام جمعه مصمم بوده و بر این امر واقف باشیم که موفقیت و پیشبرد امور فرهنگی و دینی در نهادهای نماز جمعه منوط به همکاری ادارات تبلیغات اسلامی است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل حضور جهادی در میدان را عامل موثر در همکاری ادارات فرهنگی عنوان کرد و گفت: حضور در میدان و خط شکن صحنه بودن باعث همراهی دیگر ادارات فرهنگی در فعالیت های دینی و تبلیغی بوده و این مهم در شهرستان پارس آباد باعث ارتباط خوب با جریان مردمی، هیئت امنا، علما، گروه های جهادی، دارالقرآن و فعالین فرهنگی شده است.

حجت‌الاسلام جعفرزاده در پایان بر ضرورت جذب و گزینش روسای ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان ها تاکید کرد و گفت: روسای ادارات شهرستان های مشگین شهر، خلخال، پارس آباد و نیر به‌عنوان روحانی مستقر فعالیت دارند که باید در اسرع وقت نسبت به جذب و گزینش آنان اقدامات لازم انجام شود.

1400/08/19

تعداد بازدید: 10

پربازدیدترین

جدیدترین

منتخب

قلوبنا معکم
آیکون توانخواهان

T

T