در آستانه فرارسیدن اربعینی حسینی؛

نخستین پویش «نوجوان اربعینی» برگزار می‌شود

در آستانه فرارسیدن اربعینی حسینی؛

نخستین پویش «نوجوان اربعینی» برگزار می‌شود

اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران با همکاری کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین حسینی اقدام به برگزاری اولین پویش «نوجوان اربعینی» کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، روح‌الله عبدالهی «مدیر روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران» از برگزاری اولین فراخوان «نوجوان اربعینی» خبر داد و گفت: در آستانه فرارسیدن اربعین حسینی و در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص انعکاس بزرگ‌ترین گردهمایی عالم، این اداره کل با همکاری کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین حسینی اقدام به برگزاری اولین پویش «نوجوان اربعینی» کرده است.

به گفته وی، علاقه‌مندان نوجوان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بخش‌های مختلف فراخوان و ارسال آثار، می‌توانند تا پانزدهم مهر امسال آثار خود از قبیل تولیدات صوتی و تصویری، عکس، دل نوشته، خاطره، مداحی، نغمات عاشورایی و سرود را به آدرس arbaeen.nojavan در شبکه اجتماعی اینستاگرام ارسال و در این رویداد فرهنگی مشارکت کنند.

مدیر روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران در پایان اذعان کرد: به آثار برگزیده به‌رسم یادبود جوایز ارزشمندی همچون هشت کمک‌هزینه سفر زیارت حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) به مشهد مقدس هرکدام به ارزش ده میلیون ریال و برای چهل نفر از شرکت‌کنندگان نگین انگشتری از سنگ حرم مطهر امام حسین علیه‌السّلام در نظر گرفته‌شده است.

1400/07/01

تعداد بازدید: 6

T

T