به‌همت اداراه کل تبلیغات اسلامی؛

۱۶ برنامه محوری به‌مناسبت هفته وحدت در استان بوشهر اجرا می‌شوند

به‌همت اداراه کل تبلیغات اسلامی؛

۱۶ برنامه محوری به‌مناسبت هفته وحدت در استان بوشهر اجرا می‌شوند

معاون فرهنگی، تبلیغی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر در جلسه قرارگاه فرهنگی این معاونت از برگزاری برنامه‌های شاخص هفته وحدت توسط اداره کل تبلیغات اسلامی در ۱۶ محور در استان بوشهر خبر داد.

۱۶ برنامه محوری به‌مناسبت هفته وحدت در استان بوشهر اجرا می‌شوند

 

16 برنامه محوری به‌مناسبت هفته وحدت در استان بوشهر اجرا می‌شوندبه گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت‌الاسلام محمد قادری-معاون فرهنگی، تبلیغی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر ۱۶ مهر ۱۴۰۱ در جلسه قرارگاه فرهنگی این معاونت ضمن تبریک فرا رسیدن هفته وحدت به تبیین سیاست‌ها و برنامه‌های این اداره کل در این مناسبت پرداخت.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر برگزاری ۴ محفل انس با قرآن در روستا‌های جزیره شمالی، جزیره شیف، شهر‌های عسلویه و کنگان همچنین تجلیل از کارآفرینان اهل سنت با مشارکت مرکز اسلامی و منطقه دوم دریایی سپاه بوشهر در مجتمع خلیج فارس بوشهر را از برنامه‌های اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر در ایام هفته وحدت عنوان کرد.

وی اظهار داشت: گردهمایی بانوان شیعه و اهل سنت با محوریت جهاد تبیین، دیدار با خانواده‌های شهدای اهل سنت در شهرستان‌های تلفیقی با مشارکت اداره کل تبلیغات اسلامی، بنیاد شهید و امور ایثارگران و مرکز اسلامی استان  بوشهر از دیگر  برنامه‌های اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر در هفنه وحدت به شمار می‌آیند.

حجت‌الاسلام قادری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: برگزاری جشن‌های هفته وحدت در سطح استان و به ویژه شهرستان‌های عسلویه، کنگان، بوشهر و گناوه  همچنین برگزاری نشست مشترک تخصصی طلایه‌داران وحدت در مدرسه علی ابن ابیطالب (علیه‌السلام) کنگان و مسابقه کتابخوانی با موضوع هفته وحدت با همکاری نهاد کتابخانه‌های استان از دیگر برنامه‌هایی هستند که در هفته وحدت در استان اجرا می‌شوند.

1401/07/16

تعداد بازدید: 3

T

T