اقدامات فرهنگی تبلیغی مکتب حاج قاسم سلیمانی در کردستان

اقدامات فرهنگی تبلیغی مکتب حاج قاسم سلیمانی در کردستان

جلسه اقدامات فرهنگی تبلیغی مکتب حاج قاسم سلیمانی در کردستان برگزار شد.

اقدامات فرهنگی تبلیغی مکتب حاج قاسم سلیمانی در کردستان

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان، حجت‌الاسلام احمد حاتمیان مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان در این جلسه با اشاره به ضرورت برنامه‌ریزی برنامه‌های سالگرد حاج قاسم سلیمانی در استان اظهار کرد: روسای ادارات باید شیوه نامه طرح مکتب حاج قاس را تبیین کنند و براساس این شیوه نامه فعالیت داشته باشند.


وی با اشاره به اینکه استان کردستان نیز در راستای گرامیداشت سالگرد شهید سلیمانی برنامه‌های مختلفی برگزار خواهد کرد، افزود: استفاده از ظرفیت تشکل‌های دینی و هیئات مذهبی در اجرای برنامه‌ها موثر است.


مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان به‌ویژه برنامه استانی به مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی در کردستان پرداخت و بیان کرد: برگزاری نشست استانی فرهیختگان با حضور علمای اهل سنت و پیشمرگان مسلمان کرد مسلمان با عنوان سردار فاطمی در استان از جمله برنامه‌های پیش بینی شده برای سالروز شهادت سردار دلها در استان است.

 

علی رستمی معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی کردستان در این جلسه اظهار کرد: پیرو نشست روسای ادارات استان کرمانشاه در شهرستان صحنه بعنوان منطقه پنج عملیات سالگرد مکتب حاج قاسم ۳۳ مصوبه به تصویب رسیده که در سالگرد شهید سلیمانی اجرا می‌شود.


وی افزود: برگزاری مسابقه مجازی براساس وصیت نامه سردار دلها توسط هیئت اندیشه ورز و مسئول رسانه طراحی و در برنامه شاد و سایر بسترهای مجازی شهرستانها اجرا شود.


وی برگزاری مسابقه ورزشی، برگزاری کمیته قرآنی برای برگزاری محافل قرآنی در مساجد، توزیع غذای گرم توسط هیئات مذهبی، اعلام فراخوان شعر فارسی و کردی در وصف سردار دلها و بصیرت شناسی و برگزاری کردسیهای آزاداندیشی در دانشگاه آزاد اسلامی در این جلسه مصوب شده است.


معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی کردستان یادآور شد: برگزاری مسالبقات نقاشی ویژه کودکان، برگزاری مسابقات کتابخوانی با موضوع زندگینامه سردار دلها و راه اندازی کاروان سرود دانش آموزی در محلات نیز برخی دیگر از مصوباتی است که به مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی اجرا می‌شود.

1400/09/18

تعداد بازدید: 4

T

T