به مناسبت ماه رمضان صورت مي‌گيرد

فعالیت 35 مبلغ دینی در شهرستان دیلم

به مناسبت ماه رمضان صورت مي‌گيرد

فعالیت 35 مبلغ دینی در شهرستان دیلم

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دیلم از فعالیت 35 مبلغ و مبلغه در ماه مبارک رمضان در سطح شهرها و روستاهای این شهرستان خبر داد.

فعالیت 35 مبلغ دینی در شهرستان دیلم


به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام آیت اندرزیان اظهار داشت: در ماه رمضان فرصت‌های بی‌نظیری برای تبلیغ اسلام، قرآن و اهل بیت (ع) وجود دارد که در سایر ماه‌ها وجود ندارد و ما باید تلاش کنیم که از این فرصت اندک، نهایت بهره را ببریم.

وی گفت: اگر ما خودمان را به خوبی به علم مجهز کنیم و میزان ارتباطات خودمان را به شیوه‌‎های متعدد با مردم در شهرها، روستاها و محلات تقویت نماييم، می‌توانیم مردم را به میدان بیاوریم و بخشی از مشکلات محله را به واسطه خود مردم حل کنیم که امسال نیز مانند سالیان گذشته سازمان طرح محله همدل دو را طراحی و ابلاغ کرده که قطعا ثمرات فراوانی به بار دارد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی افزود: در ماه رمضان امسال بیش از 35 مبلغ و مبلغه بومی، اعزامی از دفتر تبلیغات اسلامی، مستقر و آزاد در این شهرستان حضور دارند و به ایراد سخنرانی، برنامه های آموزشی احکام ، اقامه نماز جماعت، برگزاری برنامه های جزخوانی قرآن کریم و جلسات تفسیر در سطح مساجدو حسینیه‌ها می‌پردازند.

1402/01/15

تعداد بازدید: 4

T

T