مدیر عامل خبرگزاری مهر؛

گروه رسانه‌ای مهر در ایجاد آگاهی یک نگاه  هویتی دارد

مدیر عامل خبرگزاری مهر؛

گروه رسانه‌ای مهر در ایجاد آگاهی یک نگاه  هویتی دارد

محمدمهدی رحمتی گفت: گروه رسانه‌ای مهر در ایجاد آگاهی یک نگاه هویتی دارد و رویکرد این مجموعه فرهنگی، هنری و اجتماعی است.

گروه رسانه‌ای مهر در ایجاد آگاهی یک نگاه  هویتی دارد

به گزارش پایگاه خبری نهضت، محمدمهدی رحمتی در آیین تودیع و معارفه مدیرخبرگزاری مهر استان گلستان اظهار کرد:  ظرفیت گلستان برای معرفی انسان‌های بزرگ که در نقطه درست قرار دارند کم نیست و باید به این شخصیت‌ها به درستی بپردازیم.

مدیر عامل خبرگزاری مهر با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در مراسم ارتحال امام (ره) اظهار کرد: در این مراسم مقام معظم رهبری به دو کلید واژه «ایمان» و «امید» اشاره کرد و قائل به آن هستیم که خبرگزاری مهر در استان پیشگام و نقش جدی در جهاد تبیین استان داشته باشد و در موضوع جهاد تبیین امیدآفرینی یک مسئله پرتکرار است که باید به آن توجه شود.

وی بیان کرد: استان گلستان جزو ۱۰ استان برگزیده کشور است و تراکنش شاخص‌ها استان به گونه‌ای است که می‌توانیم امید آفرینی را در این استان بازتاب گسترده داد.

رحمتی افزود: گروه رسانه‌ای مهر در ایجاد آگاهی یک نگاه  هویتی دارد و رویکرد این مجموعه فرهنگی، هنری و اجتماعی است و به مسائل مختلف حتی اگر ورزشی می‌پردازند نگاه فرهنگی دارد و با نگاه فرهنگی در این حوزه ورود پیدا می‌کند تا جامعه درک درستی از مسائل داشته باشند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: امیدوارم حضور ملک شاهکوهی  با تصویر شخصیتی که در خبرگزاری مهر داریم منجر به رشد تعالی این استان شود و امید داریم این خبرگزاری و ظرفیت رسانه‌ای ما به پیشبرد اهداف انقلاب کمک کند.

مدیر عامل خبرگزاری مهر تاکید کرد: حتما بدون همراهی فعالان رسانه‌ای جبهه انقلاب این مهم امکان پذیر نیست و همدلی باید در جریان رسانه‌ای وجود داشته باشد و اعتقاد داریم کار رسانه جبهه‌ای و قرارگاهی است.

1402/03/18

تعداد بازدید: 4

T

T