پویش محله همدل در شهرستان شهریار راه اندازی شد

پویش محله همدل در شهرستان شهریار راه اندازی شد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شهریار با اشاره به برگزاری پویش محله همدل اظهار داشت: این پویش با هدف کمک رسانی و اقدامات خیرخواهانه در سطح محلات و مناطق شهرستان برای کمک به مستضعفان و مستمندان از آغاز سال جدید شمسی راه اندازی شده است.

پویش محله همدل در شهرستان شهریار راه اندازی شد

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام «صدقعلی جلیل زاده»، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شهریار با اشاره به برگزاری پویش «محله همدل» اظهار داشت: این پویش با هدف کمک رسانی و اقدامات خیرخواهانه در سطح محلات و مناطق شهرستان برای کمک به مستضعفان و مستمندان از آغاز سال جدید شمسی راه اندازی شده است.

وی با بیان این که رویکرد پویش محله همدل شناساندن خوبی‌ها و تشویق و تشکر از آن در محلات و در سطح جامعه و مردم مؤمن و خداباور است، عنوان کرد: تشکر کردن، تشویق و نشر خوبی در یک محله، باعث تبدیل شدن آن به یک الگوی مناسب برای سایرین و ازدیاد خوبی‌ها در محله می‌شود.

وی تصریح کرد: پویش محله همدل با همکاری نهاد‌هایی مانند اداره تبلیغات اسلامی، دفاتر ائمه جمعه شهرستان، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اداره آموزش و پرورش و سایر نهادها، هیئات مذهبی، موسسات و خانه‌های قرآنی و سایر مجموعه‌های فرهنگی مذهبی شهرستان اجرا می‌شود. تمامی مشکلات حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، خانوادگی و آسیب‌های اجتماعی محلات با کمک اعضای همان محلات بررسی و حل می‌شود.

1402/03/23

تعداد بازدید: 9
قلوبنا معکم
آیکون توانخواهان

T

T