رئیس سازمان تبلیغات اسلامی:

«جهاد تبیین»؛ گره‌گشای مشکلات کشور است

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی:

«جهاد تبیین»؛ گره‌گشای مشکلات کشور است

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: «جهاد تبیین»، گره‌گشای مشکلات کشور است و باید از ظرفیت همه مسئولان و علما در این راستا استفاده شود چرا که همه با هم در این‌مسیر، هدفی مشترک داریم.

«جهاد تبیین»؛ گره‌گشای مشکلات کشور است

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی -رئیس سازمان تبلیغات اسلامی- در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: هنر و ادب، لازمه به ثمر رسیدن «تبلیغ و تبیین» است و تبلیغ اسلام، بدون هنر پیش نمی‌رود، تمام کسانی که دغدغه اسلام را دارند باید اساس برنامه راهبردی اسلام که تبیین است را مدنظر قرار دهند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، با بیان اینکه حق باید برای جوانان روشن شود، گفت: آنچه که دشمن در جنگ روایات و رسانه‌ها به‌دنبال آن است، انحراف جوانان و ایجاد یأس و ناامیدی در این قشر است که هیچ علاجی به‌جز تبیین ندارد این در حالی است که علما باید پرچمدار تبیین باشند و این مسئله، نیازمند تلاش و همت مضاعف در عرصه تبیین است.

حجت‌الاسلام قمی تصریح کرد: تمام ما خادم این مردم در استان هستیم و علما، ماموستاها، گروه‌ها و تشکل‌های مردمی باید در جهاد تبیین گره گشا باشند و خدمت کنند، در این راه، سازمان تبلیغات اسلامی پشتیبان مسئولان استان در اداره کل خواهد بود، همچنین باید از مبلغین استان تشکر کرد چرا که به دنبال دغدغه و شنیدن مشکلات مردم هستند و این نوع خدمت، تأثیرگذار است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به کتاب «عصر‌های کریسکان» و کتاب «دیدگاه‌های مقام معظم رهبری در حوزه تبیین»، اظهار کرد: مطالعه این دو اثر ارزشمند را به مبلغان دینی و همه اقشار مختلف مردم پیشنهاد می‌کنم چراکه جهاد تبیین، گره‌گشای مشکلات کشور است و باید از تمام ظرفیت مسئولان و علما در این راستا استفاده شود.

وی از خدمات حجت‌الاسلام والمسلمین حاتمیان- مدیر کل سابق تبلیغات اسلامی استان کردستان- تقدیر کرد و افزود: بهره‌مندی از فرهیختگی این روحانی توانمند، ادامه خواهد داشت.

در ادامه این مراسم، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی - نماینده، ولی فقیه در کردستان- با قدردانی از خدمات مدیرکل پیشین تبلیغات اسلامی استان اظهار کرد: باید به واژه تبلیغ و مبلغ که در این سازمان جلوه خود را دارد توجهات ویژه‌ای شود.

حجت‌الاسلام پورذهبی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که «علاوه بر طرح‌ها و اقدامات، توجه به تأثیر هم مهم است»، بنابراین تأثیرگذاری در سازمان تبلیغات اسلامی، امری مهم محسوب می‌شود که باید با شتاب بیشتری پیش برود لذا امیدوارم تمام ما از فرصت مسئولیت برای رضایت‌مندی حق‌تعالی و رفع مشکلات مردم استفاده کنیم.

درپایان این مراسم از خدمات حجت‌الاسلام احمد حاتمیان تجلیل به عمل آمد و حجت‌الاسلام برومند رازیانی به‌عنوان مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان معرفی شد.

1400/12/01

تعداد بازدید: 20

پربازدیدترین

جدیدترین

منتخب

قلوبنا معکم
آیکون توانخواهان

T

T